Gå til innhold

Hjemme igjen fra sykehuset

Anbefalte innlegg

Gjest Mamma til 1+spire2012<3

...og det er utrolig godt å være i trygge omgivelser igjen. Føler meg så mye mer vel her hjemme.

Tiden på barselhotellet var helt grei, er ikke lenge siden jeg var igjennom alt dette så følte mye satt igjen fortsatt.

På veien hjem fant vi ut at vi måtte ut å handle litt flere klær til snuppa da storesøstern hennes fikk låne mye i den minste størrelsen, og vi hadde da altfor lite (nesten ingenting) i str 50 som passer vesla. Kjøpte i samme slengen med masse duplo til storesøster så oppmerksomheten ikke bare er på lillesøster, så kan hun og pappa få kose seg litt med det når hun kommer hjem igjen fra besteforeldrene :) Gleder meg til å få tilbake vesle store jenta mi også :) <3

Nå sover pappa med lillesøster på brystkassa her på sofaen mens jeg venter på at vaskemaskina skal bli ferdig sånn at jeg kan henge opp klær, så er det vel kvelden for oss alle tenker jeg :) Tidlig opp i morgen, for da skal vi tilbake på sykehuset for å ta den siste testen.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143966983-hjemme-igjen-fra-sykehuset/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja er godt å komme hjem til tingene sine. Jeg synest de var godt å være på barselposten å slappe av. Har 2 jenter hjemme så hadde ikke blitt mye tid til bare meg og babyen. Men var ganske lei av å ikke gjøre noe til slutt. Er ikke du på august 2012 og. Jeg er #sommerbaby# der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...