*Ninnin* Skrevet 29. august 2012 #1 Skrevet 29. august 2012 Er i uke 33. Ville dere brydd dere? Fikk ikke tatt meg i mot, så datt rett i gulvet med magen først.
Sirimor! Skrevet 29. august 2012 #2 Skrevet 29. august 2012 Ring føden med en gang! Jeg falt selv i uke 33. Datt i ei steinrøys på ryggen.. De på føden ville ha meg inn til sjekk. Det er fare for morlakeløsning å sånn. Jeg var på føden i 3,5t.. På to ctg undersøkelser. Hadde ikke vondt eller noe, men de ville alikevel sjekke hvordan det sto til med baby'n. Alt gikk bra her, men jeg hadde gjort dt riktig inn ringe de :-)
lillebie på`n igjen Skrevet 29. august 2012 #3 Skrevet 29. august 2012 Ta en Tlf til føden...jeg måtte inn etter at 2,5 åringen kom hoppende på magen min mens jeg lå på sofa..var kirurg som tok meg imot..gikk bra! Skal mye til for morkaken løsner, er gjerne forbundet med store smerter , men fall kan og i værste fall føre til blødninger som er små , men livsfarlig for baby...Så ul er eneste måten å utelukke det på! Absolutt ikke mening å skremme deg men ta en tlf, på føden når jeg ringte inn (egentlig bare for å høre om jeg burde ringe om det) så sa de at det alltid skal sjekkes ut ved fall/hardt støt mot mage
Preggers Skrevet 29. august 2012 #4 Skrevet 29. august 2012 jeg ville ha dratt til legen og tatt ultralyd, best å være sikker...Håper alt går greit!
*Ninnin* Skrevet 29. august 2012 Forfatter #5 Skrevet 29. august 2012 Isj, har tre kvarter til sykehuset. Så tenkte jeg skulle vente. Men har hatt en del smerter etterpå, men blør ikke iallefall og kjenner liv. Husker selv ei som ikke tok fall på alvor, en måned senere på vanlig kontroll ble det haste ks da ungen ikke hadde fått næring siden fallet. Har kontroll mandag pga sv.dia. da har jeg som vanlig ul og ctg og slik. men er kanskje litt lenge å vente til da å
Preggers Skrevet 29. august 2012 #6 Skrevet 29. august 2012 Har du bil, synes jeg du skal dra. Du sier jo at du har hatt en del smerter etterpå...
Gjest Shanti ♥ Skrevet 29. august 2012 #7 Skrevet 29. august 2012 Syns du skal ta en telefon i alle fall! Du behøver ikke blø nedentil om det er morkakeløsning (du kan f.eks. bare ha indre blødning mellom morkaka og livmora) - vanligste symptom på morkakeløsning er smerter i magen og spent/hard mage. Det er positivt at du kjenner liv, men en evt. løsning kan utvikle seg så babyen får gradvis mindre surstoff - og det kan skje langsomt som med hun du hørte om eller raskt. Syns absolutt ikke du skal vente til mandag. Ta en telefon med en gang og rådfør deg. Krysser fingre for at alt er bra!
*Ninnin* Skrevet 30. august 2012 Forfatter #8 Skrevet 30. august 2012 Ringte å måtte komme, pålagt med kontroll vist etter fall. Ble innlagt å må ligge til observasjon ett døgn. Så da ligger jeg å blomstrer men ting var ganske så ok iallefall, finn mere ut i morgen
November-spire-79 Skrevet 30. august 2012 #9 Skrevet 30. august 2012 Håper alt går bra med deg Jeg falt for noen uker siden på gulver her hjemme, men landet på ryggen. Fort gjort å ramle når man er så tung.
Lisse_01 Skrevet 30. august 2012 #10 Skrevet 30. august 2012 Alt er sikkert tipp topp. Men kjempe bra du sjekker det Viktig å vite at alt er ok
*Ninnin* Skrevet 30. august 2012 Forfatter #12 Skrevet 30. august 2012 Ja merker jeg blir mere og mere klønete, skal kanskje bli greit og få tilbake sin gamle kropp, he he. ctg måling i dag bare hittil. Den var bra som i natt. Skikkelig øm på magen der jeg landet, men virker som det er ok. Ligg å vente på lege. Men skal ligge her ett døgn så slipper vel ikke ut før halv 11 i kveld. Tror jeg skal ha en ul til først. Men har ett spørsmål, skal spørre legen selv i kveld å. Mini har hatt en lite avvik på vekst, og i går sa dem att det nesten ikke var endring på vekst siden sist. Altså 2 uker også hadde jeg noe forhøyet verdi på ene blodåren i navle strengen. Noen som forstår noe? Avviket var heldigvis bare på 6% sist. Men nå er det nok mye mer. Er på ul hver uke og vekst måling annen hver. Så skal tilbake mandag. Spennende ass. Føler han kommer før, men håper jo ikke det er så tidlig før eller att han må ut fordi min morkake svikter el no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå