lioness* Skrevet 29. august 2012 #1 Skrevet 29. august 2012 Gjerne i Eixample/Gracia-distriktene. Skal på kjærestetur så det er fint om det er litt romantisk, men ikke noe must. Skal jo stort sett være ute i byen hele dagen.
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 29. august 2012 #2 Skrevet 29. august 2012 Har ingen tips (kun bodd hos venninnen min der), men heldige deg som skal dit på kjærestetur. Min absolutte favorittby
Anonym bruker Skrevet 29. august 2012 #3 Skrevet 29. august 2012 Gjerne i Eixample/Gracia-distriktene. Skal på kjærestetur så det er fint om det er litt romantisk, men ikke noe must. Skal jo stort sett være ute i byen hele dagen. BARCELO!! Har ikke vært i Barcelona men var på det hotellet i Hamburg og vet de har det i Barcelona og. Har bestemt meg for at neste ferie går dit KUN pga det hotellet! Sykt bra Reiste med venner jeg, men det første vi sa var at det var skikkelig kjæreste-hotell. Du forstår det når du ser rommene! Og jammen var det ikke forferdelig dyrt heller ))
lioness* Skrevet 29. august 2012 Forfatter #4 Skrevet 29. august 2012 kult, takk for tipset! skal definitivt sjekkes ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå