Anonym bruker Skrevet 29. august 2012 #1 Del Skrevet 29. august 2012 Hvor mye tillater dere dere å drømme om graviditeter og slikt? Vi har prøvd noen måneder nå og jeg er overbevist om at vi skal få det til denne måneden... Men det er jo en farlig tanke å si høyt, for da vil jo skuffelsen bli større om det ikke går. Men jeg vil så gjerne!! Bare et lite sukk fra meg ikveld......... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143966947-n%C3%A5-har-jeg-snakket-med-en-venninne-i-hele-kveld-om-%C3%A5-pr%C3%B8ve-og-jeg-er-mer-gira-enn-noen-gang/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
mibella Skrevet 30. august 2012 #2 Del Skrevet 30. august 2012 Jeg drømmer veldig om det selv - klarer ikke å la være, uansett om jeg prøver å tenke på noe annet! Vi mistet for litt siden, men jeg er sikker på at vi skal klare det ila september. Vet ikke om jeg tror det fordi jeg vil tro det, eller om jeg kan kalle det instinkt, det får vel tiden vise.. Jeg gruer meg litt, i tilfelle utfallet blir negativ test, det vil jo være leit - selv om det "bare" er å vente en mnd til, så har vi jo så inderlig lyst på nå! Skulle jo på en måte vært en der nå.. Men jeg prøver i hvertfall å tenke det beste, uten kanskje å håpe alt for mye. Jeg tenker at om det ikke går - så skal det i hvertfall ikke være prøvingen fra vår side det står på!! Lykke til til dere Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143966947-n%C3%A5-har-jeg-snakket-med-en-venninne-i-hele-kveld-om-%C3%A5-pr%C3%B8ve-og-jeg-er-mer-gira-enn-noen-gang/#findComment-144503003 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ane Elise Skrevet 30. august 2012 #3 Del Skrevet 30. august 2012 Jeg tror nok de aller fleste som ønsker å bli gravid, går rundt og tenker mye på det uten at mange sier det så høyt som du gjør til venninne sine Min kjære og jeg går nå for nr.2, og har ikke fortalt dette til noen. Vi ønsker å bevare roen rundt oss, for en del folk har tendens til å spørre i ett om man er blitt gravid osv. Det kan være tilsynelatende ok i begynnelse, men når måneder glyr avgårde, og man ikke er gravid enda, kan det bli ganske slitsomt. Jeg merker en stor forskjell på meg denne gangen i forhold til forrige gang da vi prøvde med første karen. Når man ikke har barn fra før av, så var prøve perioden tyngre for hver måned som går, en del negative tanker dukket opp støtt og stadig. Nå som jeg vet at kroppen min er motagelig med graviditet, har jeg en roen over meg Håper selvfølgelig at jeg blir fortere gravid denne gangen enn forrige gang. Da tok oss 6 pp inkl. pillemens. Dere får lykke til Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143966947-n%C3%A5-har-jeg-snakket-med-en-venninne-i-hele-kveld-om-%C3%A5-pr%C3%B8ve-og-jeg-er-mer-gira-enn-noen-gang/#findComment-144503054 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå