Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan har dere det? Jeg har termin 6. september, min egen termin er 3. Det er jo ikke snakk om så mange dager, jeg er jo snart ferdig uansett :)

Her er det magevondt og kynnere store deler av dagen, og jeg kjenner det er veldig tungt og vondt nå. Det er mitt tredje barn og det er garantert mye tyngre denne gangen enn de to forrige svangerskspene.

Gleder meg til jeg er ferdig! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har termin den 4 september og går nå bare å venter på tegn. Jeg har litt murringer nå og da og kynnerene kommer med en gang jeg reise meg eller går. Synes også at det er mye nedpress om dagen. Jeg går til modningsakupunktur og i går fikk jeg også bevegelsens nåler som kan sette i gang. Sist ble jeg satt i gang og vil gjerne unngå dette denne gangen. Spennende dager vi går i vente. Jeg er såååå klar.

Skrevet

Kan han ikke bare komme nå da!!!! har jeg tenkt i hele dag... Plutselig lei. Har termin 11., men settes mest sannsynlig i gang på mandag 3. Men har mer lyst på en naturlig start denne gangen, så håper han kommer før mandag. Venter nr 3 forresten.

Skrevet

Jeg har også UL-termin 6. september. Menstermin var i går, så jeg føler at jeg er på overtid allerede! Mitt første barn, så aner ikke hva jeg går til. Har kynnere hele dagen lang, ellers merker jeg lite til at fødselen er rett rundt hjørnet. Har hatt fire behandlinger modningsakupunktur, og i morgen kl. 10.15 skal jeg tilbake for å få nåler som kan sette i gang. Kan i allefall ikke skade:-)

Skrevet

Som Anina, har jeg også termin 11.september. UL-termin og Mens-termin er identiske. Er sliten, lei og trøtt. Haugevis med kynnere som har blitt hardere og vondere i det siste. Murringer i ryggen...magen snart ned på knærne...:P alt normalt med andre ord...! På en annen side er jeg til tider veldig rastløs og utålmodig. Synes tida går sååå seeent...:P Men sånn er det vel å gå å vente. Når klokka snart bikker midnatt, er jeg 38+4, en dag nærmere...:) Venter nr 3, og min eldste er faktisk født på termindatoen til lillemann i magen...Storebror er selvfølgelig spent på om lillebror kommer på bursdagen hans...:) For min del kan han godt komme før, heeeelt greit det altså! Og greit at søsken har hver sin bursdag...:)

Skrevet

UL-termin 8.september, mens-termin 7., så det er ikke mye forskjell akkurat der. Har omtrent INGEN tegn på at fødsel nærmer seg :( Med et bekken som bare blir verre og verre, begynner jeg å bli utålmodig! I dag har jeg begynt å "ta saken i egne hender", har både hatt sengekos med gubben og spist MYE kanel på diverse mat :P Håper det setter litt fart på sakene :D

Skrevet

Godt å høre at det er flere som har fødeklare kropper :) Det murrer og verker hele dagen og hele natta, men ingen fødsel i sikte. Var innom føden for ei uke siden med rier, men de stoppa opp etter 8 timer... Har 2-3 cm åpning og er moden, så det kan jo plutselig skje noe :)

Har vært hos jordmor å fått akupunktur og blitt strippa, men det har ikke hatt noe effekt på å komme i fødsel uansett. Skal på ul senere i dag for å sjekke om han fremdeles ligger i seteleie. Føler ikke han har snudd seg, så her blir det setefødsel på meg...

Lykke til med innspurten! Det er ikke lenge igjen :)

Skrevet

De sier jo at tredjemann er en luring, og det stemmer i hvertfall her... min fjerde, men fikk to i samme slengen sist ;) har gått med magevondt og rier i en eller annen form i 10 dager. ULtermin er 27 sept, og menstermin er 13 sept. Så her er forskjellene store. men har jo trodd lenge nå at ting skjer, men neida... veldig utålmodig, men fant ut her om dagen at det er jo fint at hun er der inne. For da kan jeg jo gjøre som jeg vil når jeg jeg vil... nesten da. Hadde bare formen vært god. Men diarè, vondt i bekken og ryggen og denne kvalmen setter en stopper for det meste.... å så godt det skal bli å bli ferdig :)

Skrevet

Jeg har termin 19 september. Dette er nr 3. Og det er absolutt ingen tegn what so ever på at fødselen nærmer seg ( om en da ser bort i fra min stoooore mage, hovne bein, vaggende bevegelser og de 20 kiloene som har pakket seg godt rundt kroppen).

Mye liv og røre, mye kynnere. Men ikke noe ubehag.

Nr 1 gikk jeg nesten en uke overtid. Men når hun kom så gikk det så fort at jeg hadde skoen ennå på og buksa ned på anklene ;)

Nr 2 ble jeg igangsatt 1 uke på overtid. Gikk veldig fort.

Lykke til dere som snart skal ha!!!

Skrevet

Min termin 22.sept og ul termin 25. men jeg håper det skjer noe snart. :)

Skrevet

Jeg venter nr 3, UL termin 17.sept menstermin 10.

Er veldig klar for at noe skal skje snart...KS med første i uke 30, evig lang fødsel med nr 2 sånn ca på menstermin (da også før ULtermin). Håper alle gode ting er 3?

Har hatt et veldig annerledes sv.skap nå 3.gangen...på positivt vis, så får håpe det samme gjelder fødsel. Har også kynnere, ikke vonde, det har jeg ikke hatt før. Nå er jeg sliten og lei, svimmel og svett! Vil bli ferdig :-)

Skrevet

Nummer 3 er en luring ja! Nå har han lagt seg i hodeleie igjen, og jeg er overlykkelig på å få slippe setefødsel :) Kjenner at jeg slapper mer av nå med tanken på fødselen, og at nå får han komme når han vil :) Det er jo litt deilig å være helt alene på dagtid når de andre to er på skolen og i barnehagen. Vi må nyte det nå! :)

Skrevet

Så bra at han har snudd seg igjen, To blå - gravid igjen!, får håpe at han blir liggende slik til han kommer ut :) Lykke til alle sammen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...