Blabb00 Skrevet 29. august 2012 #1 Skrevet 29. august 2012 Lurer på hva det er for noe? Kjennes ut som et skikkelig knivstikk, og det stråler ned til perleporten! Hva er dette? Det gir seg etter et par minutter..
Preggers Skrevet 29. august 2012 #2 Skrevet 29. august 2012 Nå er dette bare tipping, men det kan jo være babyen din som kommer borti noen nerver slik at du får smerter der...? Ellers så er jeg selv av og til plaget med øm, sviende følelse i navle-området, men det tror jeg er voksesmerter fordi magen strekker seg.
Lulle_06_09_13 Skrevet 30. august 2012 #3 Skrevet 30. august 2012 Jeg hadde skikkelig øm navle i slutten av forrige sv.skap..ubehagelig, men det er nok normalt.. :-)
hennipenni Skrevet 30. august 2012 #4 Skrevet 30. august 2012 Har selv opplevd det noen ganger, at det begynner ved navlen og stråler ned til perleporten, i en rett linje. Når det står på hos meg er det vondt å trykke rundt navlen også. Varer noen minutter, men pleier gå i dusjen når det setter i gang, for da forsvinner det. Er 32 uker. Skal til JM imorgen og nevne det for henne, for å høre hva hun sier.
♥Spirevipp♥ Skrevet 30. august 2012 #5 Skrevet 30. august 2012 Kan det være navlebrokk? Uansett, er jo området rundt navelen et "åpent" og utsatt område når man går gravid. Magemusklene deler seg og akkurat rundt navelen er det masse nerver som kan komme i klem hvis babyen sparker nettopp der. Jeg hadde navlebrokk som liten og etter nå to tette svangerskap er det igjen påvist navlebrokk, men det trenger nødvendigvis ikke være tarmen som slynger seg ut og lager utposning. Det kan visst også være morkaka som ligger der. Jeg hadde vondt tidligere i svangerskapet, men merker ikke så mye til det nå...men sjekk for sikkerhetskyld med din lege/ jordmor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå