Foccacia Skrevet 29. august 2012 #1 Skrevet 29. august 2012 Har en gutt på 19 mnd. Vi har hatt en potte stående på badet lenge bare for å venne han til den. Innimellom sitter han der og slapper av, med eller uten klær og bleie. Har mange ganger også satt han der når vi merker at noe er på gang, men han har ikke villet sitte. Har ikke stressa med det. De siste dagene har han bæsjet der to ganger, da har vi også satt han der når noe er på gang. Har ingen intensjon om å slutte med bleie nå, men siden vi mest sannsynlig får et familiemedlem til til våren, passer sikkert neste sommer bra. Erfaringer folkens?
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 29. august 2012 #2 Skrevet 29. august 2012 Hvis han allerede er godt igang med potte, hvorfor utsette bleieslutt? Da er han jo på god vei alt
Foccacia Skrevet 29. august 2012 Forfatter #3 Skrevet 29. august 2012 Noen tips til hvordan vi skal gå fram videre?
Februarmamma 2011 og 14? Skrevet 1. september 2012 #4 Skrevet 1. september 2012 Tøft! Jeg har en på 18,5 som gjerne sier"bæsj" når han må. Men han har ikke ro i "ræva" de gangene jeg har satt ham på potta.
Foccacia Skrevet 1. september 2012 Forfatter #5 Skrevet 1. september 2012 Hehe, morsomt å høre. Min er bittelitt eldre enn din og sier bare mamma og grøt Han skjønner jo ikke at han bæsjer ennå, så er på ingen måte bevisst at han bæsjer på potta. Derfor stresser jeg ikke så mye ennå. Snakket med han om det da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå