Gå til innhold

Nan-brød?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nanbrød er jo, udiskutabelt, best når de er varme. Til helga skal vi ha gjester og jeg tenkte å lage en indisk gryte. Vanligvis lager jeg den bare til oss 4, og da baker jeg ut og steker nan-brødene rett før vi spiser. Men nå blir vi såpass mange til middag at det bli litt stressende å skulle bake ut og steke sånn i siste lita. Er det noen som har prøvd å halvsteke nan-brød eller steke dem ferdige og så varme dem opp igjen, uten at de blir tørre eller seige?

Alle tips tas imot med takk :)

Skrevet

Jeg bruker de nanbrødene man kan få kjøpt i butikken, den ene typen kan varmes i micro, er vel 1 eller 2 minutter. Synes de er helt greie i smak også, men jeg har aldri spist "ekte" nanbrød da. :)

Skrevet
Jeg bruker de nanbrødene man kan få kjøpt i butikken, den ene typen kan varmes i micro, er vel 1 eller 2 minutter. Synes de er helt greie i smak også, men jeg har aldri spist "ekte" nanbrød da. :)

De er greie nok de, men ikke så god som nybakte ;) Men det er nødløsningen min ;)

Skrevet

Hahaha jeg lete Nan ( altså nan mme nan) og tenkte i huleste hva slags brød er det. Tok litt tid før keg skjønte hva slags Nan brød det var snakk om haha. Snakk om å være sløv;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...