Himmel og hav Skrevet 29. august 2012 #1 Skrevet 29. august 2012 Nanbrød er jo, udiskutabelt, best når de er varme. Til helga skal vi ha gjester og jeg tenkte å lage en indisk gryte. Vanligvis lager jeg den bare til oss 4, og da baker jeg ut og steker nan-brødene rett før vi spiser. Men nå blir vi såpass mange til middag at det bli litt stressende å skulle bake ut og steke sånn i siste lita. Er det noen som har prøvd å halvsteke nan-brød eller steke dem ferdige og så varme dem opp igjen, uten at de blir tørre eller seige? Alle tips tas imot med takk
valkyrien Skrevet 29. august 2012 #2 Skrevet 29. august 2012 Jeg bruker de nanbrødene man kan få kjøpt i butikken, den ene typen kan varmes i micro, er vel 1 eller 2 minutter. Synes de er helt greie i smak også, men jeg har aldri spist "ekte" nanbrød da.
Himmel og hav Skrevet 29. august 2012 Forfatter #3 Skrevet 29. august 2012 Jeg bruker de nanbrødene man kan få kjøpt i butikken, den ene typen kan varmes i micro, er vel 1 eller 2 minutter. Synes de er helt greie i smak også, men jeg har aldri spist "ekte" nanbrød da. De er greie nok de, men ikke så god som nybakte Men det er nødløsningen min
pip pip Skrevet 29. august 2012 #4 Skrevet 29. august 2012 Hahaha jeg lete Nan ( altså nan mme nan) og tenkte i huleste hva slags brød er det. Tok litt tid før keg skjønte hva slags Nan brød det var snakk om haha. Snakk om å være sløv;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå