Barn 4 :) Skrevet 29. august 2012 #1 Skrevet 29. august 2012 Puppene er hare og eg kjenner klomper inni dei.. om eg kniper på brystvorene kjeme de gul melk ) slimproppen har gått litt og litt dei siste dagane... om noken lure so var den grønn ( sår ut som snørrklyse) har og hatt masse melkekvit utflod.... Pluss murring og stikkinger er so deilig at de nærmer seg fødsel )
kaklemor Skrevet 29. august 2012 #2 Skrevet 29. august 2012 Så spennende Lykke til med forestående fødsel når den kommer
YumYum2 Skrevet 29. august 2012 #4 Skrevet 29. august 2012 [quote name=Barn 3 ' timestamp='1346254066' post='144501503] Puppene er hare og eg kjenner klomper inni dei.. om eg kniper på brystvorene kjeme de gul melk ) slimproppen har gått litt og litt dei siste dagane... om noken lure so var den grønn ( sår ut som snørrklyse) har og hatt masse melkekvit utflod.... Pluss murring og stikkinger er so deilig at de nærmer seg fødsel ) Jeg også merker klart og tydelig at kroppen gjør seg klar for fødsel, men det kan den jo gjøre i flere uker enda. Her har jeg ikke sett noe til slimproppen, husker hvordan den så ut sist. Min gikk i dusjen og var en geleklump med litt blod i. Men neida, den vil ikke gå her, uansett hvor kraftige mens murringer/smerter jeg har. Vi har termin samme dag og er jo bare 2 uker til vi er "fødeklare". Kunne bare kroppen vist meg en slimete eller ekkelt tegn på at den snart var klar ville jeg blitt glad
Barn 4 :) Skrevet 29. august 2012 Forfatter #5 Skrevet 29. august 2012 [quote name=Barn 3 ' timestamp='1346254066' post='144501503] Puppene er hare og eg kjenner klomper inni dei.. om eg kniper på brystvorene kjeme de gul melk ) slimproppen har gått litt og litt dei siste dagane... om noken lure so var den grønn ( sår ut som snørrklyse) har og hatt masse melkekvit utflod.... Pluss murring og stikkinger er so deilig at de nærmer seg fødsel ) Jeg også merker klart og tydelig at kroppen gjør seg klar for fødsel, men det kan den jo gjøre i flere uker enda. Her har jeg ikke sett noe til slimproppen, husker hvordan den så ut sist. Min gikk i dusjen og var en geleklump med litt blod i. Men neida, den vil ikke gå her, uansett hvor kraftige mens murringer/smerter jeg har. Vi har termin samme dag og er jo bare 2 uker til vi er "fødeklare". Kunne bare kroppen vist meg en slimete eller ekkelt tegn på at den snart var klar ville jeg blitt glad Da eg skulle ha førstemann so gjikk slimproppen i uke 35 og, men da eg skulle ha andre so var de ingen slimpropp og sjå.. da gjikk vatnet natt til termindag kansje du får noken slimette i trusa eller på papiret du og snart ja tenk de kun 2 uker til vi er fødeklare og max 7 uker til beby er ute Hærlig
YumYum2 Skrevet 29. august 2012 #6 Skrevet 29. august 2012 [quote name=Barn 3 ' timestamp='1346254066' post='144501503] Puppene er hare og eg kjenner klomper inni dei.. om eg kniper på brystvorene kjeme de gul melk ) slimproppen har gått litt og litt dei siste dagane... om noken lure so var den grønn ( sår ut som snørrklyse) har og hatt masse melkekvit utflod.... Pluss murring og stikkinger er so deilig at de nærmer seg fødsel ) Jeg også merker klart og tydelig at kroppen gjør seg klar for fødsel, men det kan den jo gjøre i flere uker enda. Her har jeg ikke sett noe til slimproppen, husker hvordan den så ut sist. Min gikk i dusjen og var en geleklump med litt blod i. Men neida, den vil ikke gå her, uansett hvor kraftige mens murringer/smerter jeg har. Vi har termin samme dag og er jo bare 2 uker til vi er "fødeklare". Kunne bare kroppen vist meg en slimete eller ekkelt tegn på at den snart var klar ville jeg blitt glad Da eg skulle ha førstemann so gjikk slimproppen i uke 35 og, men da eg skulle ha andre so var de ingen slimpropp og sjå.. da gjikk vatnet natt til termindag kansje du får noken slimette i trusa eller på papiret du og snart ja tenk de kun 2 uker til vi er fødeklare og max 7 uker til beby er ute Hærlig Med førstemann gikk slimproppen i uke 33 og ho kom i uke 34. Da startet fødselen med rier. Spent på hvordan denne starter:D
Barn 4 :) Skrevet 29. august 2012 Forfatter #7 Skrevet 29. august 2012 [quote name=Barn 3 ' timestamp='1346254066' post='144501503] Puppene er hare og eg kjenner klomper inni dei.. om eg kniper på brystvorene kjeme de gul melk ) slimproppen har gått litt og litt dei siste dagane... om noken lure so var den grønn ( sår ut som snørrklyse) har og hatt masse melkekvit utflod.... Pluss murring og stikkinger er so deilig at de nærmer seg fødsel ) Jeg også merker klart og tydelig at kroppen gjør seg klar for fødsel, men det kan den jo gjøre i flere uker enda. Her har jeg ikke sett noe til slimproppen, husker hvordan den så ut sist. Min gikk i dusjen og var en geleklump med litt blod i. Men neida, den vil ikke gå her, uansett hvor kraftige mens murringer/smerter jeg har. Vi har termin samme dag og er jo bare 2 uker til vi er "fødeklare". Kunne bare kroppen vist meg en slimete eller ekkelt tegn på at den snart var klar ville jeg blitt glad Da eg skulle ha førstemann so gjikk slimproppen i uke 35 og, men da eg skulle ha andre so var de ingen slimpropp og sjå.. da gjikk vatnet natt til termindag kansje du får noken slimette i trusa eller på papiret du og snart ja tenk de kun 2 uker til vi er fødeklare og max 7 uker til beby er ute Hærlig Med førstemann gikk slimproppen i uke 33 og ho kom i uke 34. Da startet fødselen med rier. Spent på hvordan denne starter:D Ja de er eg og håper de går fort og smertefritt hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå