Gå til innhold

Slimproppen har gått og puppene mine strutter av melk :))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Puppene er hare og eg kjenner klomper inni dei.. om eg kniper på brystvorene kjeme de gul melk :)) slimproppen har gått litt og litt dei siste dagane... om noken lure so var den grønn ( sår ut som snørrklyse) :P har og hatt masse melkekvit utflod.... Pluss murring og stikkinger :)

er so deilig at de nærmer seg fødsel :))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spennende :)

Lykke til med forestående fødsel når den kommer ;)

Skrevet

[quote name=Barn 3 :)' timestamp='1346254066' post='144501503] Puppene er hare og eg kjenner klomper inni dei.. om eg kniper på brystvorene kjeme de gul melk :)) slimproppen har gått litt og litt dei siste dagane... om noken lure so var den grønn ( sår ut som snørrklyse) :P har og hatt masse melkekvit utflod.... Pluss murring og stikkinger :) er so deilig at de nærmer seg fødsel :))

Jeg også merker klart og tydelig at kroppen gjør seg klar for fødsel, men det kan den jo gjøre i flere uker enda. Her har jeg ikke sett noe til slimproppen, husker hvordan den så ut sist. Min gikk i dusjen og var en geleklump med litt blod i. Men neida, den vil ikke gå her, uansett hvor kraftige mens murringer/smerter jeg har.

Vi har termin samme dag og er jo bare 2 uker til vi er "fødeklare". Kunne bare kroppen vist meg en slimete eller ekkelt tegn på at den snart var klar ville jeg blitt glad :)

Skrevet
[quote name=Barn 3 :)' timestamp='1346254066' post='144501503] Puppene er hare og eg kjenner klomper inni dei.. om eg kniper på brystvorene kjeme de gul melk :)) slimproppen har gått litt og litt dei siste dagane... om noken lure so var den grønn ( sår ut som snørrklyse) :P har og hatt masse melkekvit utflod.... Pluss murring og stikkinger :) er so deilig at de nærmer seg fødsel :))
Jeg også merker klart og tydelig at kroppen gjør seg klar for fødsel, men det kan den jo gjøre i flere uker enda. Her har jeg ikke sett noe til slimproppen, husker hvordan den så ut sist. Min gikk i dusjen og var en geleklump med litt blod i. Men neida, den vil ikke gå her, uansett hvor kraftige mens murringer/smerter jeg har. Vi har termin samme dag og er jo bare 2 uker til vi er "fødeklare". Kunne bare kroppen vist meg en slimete eller ekkelt tegn på at den snart var klar ville jeg blitt glad :) Da eg skulle ha førstemann so gjikk slimproppen i uke 35 og, men da eg skulle ha andre so var de ingen slimpropp og sjå.. da gjikk vatnet natt til termindag :) kansje du får noken slimette i trusa eller på papiret du og snart :) ja tenk de kun 2 uker til vi er fødeklare og max 7 uker til beby er ute :) Hærlig :)
Skrevet
Jeg også merker klart og tydelig at kroppen gjør seg klar for fødsel, men det kan den jo gjøre i flere uker enda. Her har jeg ikke sett noe til slimproppen, husker hvordan den så ut sist. Min gikk i dusjen og var en geleklump med litt blod i. Men neida, den vil ikke gå her, uansett hvor kraftige mens murringer/smerter jeg har. Vi har termin samme dag og er jo bare 2 uker til vi er "fødeklare". Kunne bare kroppen vist meg en slimete eller ekkelt tegn på at den snart var klar ville jeg blitt glad :)
Da eg skulle ha førstemann so gjikk slimproppen i uke 35 og, men da eg skulle ha andre so var de ingen slimpropp og sjå.. da gjikk vatnet natt til termindag :) kansje du får noken slimette i trusa eller på papiret du og snart :) ja tenk de kun 2 uker til vi er fødeklare og max 7 uker til beby er ute :) Hærlig :)

Med førstemann gikk slimproppen i uke 33 og ho kom i uke 34. Da startet fødselen med rier. Spent på hvordan denne starter:D

Skrevet
Jeg også merker klart og tydelig at kroppen gjør seg klar for fødsel, men det kan den jo gjøre i flere uker enda. Her har jeg ikke sett noe til slimproppen, husker hvordan den så ut sist. Min gikk i dusjen og var en geleklump med litt blod i. Men neida, den vil ikke gå her, uansett hvor kraftige mens murringer/smerter jeg har. Vi har termin samme dag og er jo bare 2 uker til vi er "fødeklare". Kunne bare kroppen vist meg en slimete eller ekkelt tegn på at den snart var klar ville jeg blitt glad :)
Da eg skulle ha førstemann so gjikk slimproppen i uke 35 og, men da eg skulle ha andre so var de ingen slimpropp og sjå.. da gjikk vatnet natt til termindag :) kansje du får noken slimette i trusa eller på papiret du og snart :) ja tenk de kun 2 uker til vi er fødeklare og max 7 uker til beby er ute :) Hærlig :)
Med førstemann gikk slimproppen i uke 33 og ho kom i uke 34. Da startet fødselen med rier. Spent på hvordan denne starter:D Ja de er eg og :) håper de går fort og smertefritt :P hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...