Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Min datter på snart 2 år har masse "skurv" (sånne "kaker" av død hud) i hodebunnen. Da hun var spedbarn brukte jeg salisylsyre som jeg fikk kjøpt på apoteket, som jeg gnidde inn i hodebunnen og greidde det ut med lusekam. Det var jo greit så lenge hun ikke hadde så mye hår. Nå er håret lengre, og det vanskeligere å gjøre det samme. Selv om jeg faktisk har gjort et forsøk senest i dag.

Noen som har tips til andre ting jeg kan prøve? Evt. type shampoo eller andre produkter som kan hjelpe?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143966849-skurv-p%C3%A5-to%C3%A5ring/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min erfaring er at vanlig olje ikke får det bort, kjøpte noe som het salicylolje (eller noe i den duren) på apoteket, det funka!

Det er det samme som jeg skreiv at jeg har brukt. :-) Men ikke så lett når ho har så mye hår.. Så lurte på om det finnes andre produkter?

Min erfaring er at vanlig olje ikke får det bort, kjøpte noe som het salicylolje (eller noe i den duren) på apoteket, det funka!

Det er det samme som jeg skreiv at jeg har brukt. :-) Men ikke så lett når ho har så mye hår.. Så lurte på om det finnes andre produkter?

Haha, ja der kan du se. Skumleste vettu ;)

Mine er født med 2cm hår, bare gned det inn jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...