Gå til innhold

Fortvilt over hemoroider, er jo ikke noe som virker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har slitt med hemoroider siste månedene, ille for et par mnd siden, fikk da resept på Scheriproct stikkpiller, heldigvis hadde et apotek en pakke igjen, de leverer jo ikke for tiden og har ikke gjort det på månedsvis......

Etter den økten ble det bedre, men ikke helt bra. Har prøvd å holde det i sjakk med alcos anal salve og stikkpiller, ikke med veldig hell.

Noen flere som sliter med denne alt annet enn herlige problemstillingen? Har dere fått noe som virker, evt prøvd noen kjerringråd?

Typisk at leverandøren skal stoppe leveranser akkurat når jeg er gravid! :P

Gjest Heartbroken
Skrevet

Honning!!!

Snakk om vidundermiddel for meg hvertfall. Jeg hadde så vondt at jeg holdt på å gå på veggene og ingen salve hjalp. Fikk en boks med vanlig honning fra min mor og smertene forsvant nærmest umiddelbart! Det ble litt søl så jeg anbefaler å bruke nattbind så du ikke får honning i klærne, men ellers var det ingenting negativt for meg. Helt uten bivirkninger og ufarlig å prøve.

God bedring!

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Jeg får operasjon ingenting annet funket her halvannet år siden fødsel. Lykke til!

Skrevet

Sherirpockt hjalp ikke på meg. Ble ikke bra før jeg prøvde betnovatt.

Skrevet

Min gikk bort med isbit. Dette er 8 mnd siden, den kan jo komme tilbake, men ikke enda :D

Skrevet

og så investerer du i en bidetta

http://www.comfort.n...4325#/prod:4325

Den er god å ha både til deg(det er ikke bare ansiktet som blir skrukkete etterhvert), til barneromper når de begynner å gå på do, til vask av do, etc.

Skrevet

Kutt ut alt hvitt sukker (og for mye andre raske karbohydrater) og ta 6 gram omega3 pr dag. Bruk gurkemeie og evt litt ingefær i maten.

Sukker trigger betennelse veldig!!! Og hemoroider er betennelse i årene. Omega3, gurkemeie og ingefær virker betennelsesdempende.

Og så gjør du som Heartbroken sa, bruk honning på :)

Er det for ille etter fødselen så kan du også ta akupunktur, bruker å ta det etter 1-3 behandlinger om man følger det opplegget jeg har beskrevet.

Fortsetter man å proppe i seg betennelses-triggende ting så vil også hemoroidene fortsette...

Skrevet

Ut og gå, gå og gå. Sitt så lite som mulig.

Stikker de ut, så stapp dem forsiktig inn hver gang du er på do. Bruk engangshansker hvis du synes det er ekkelt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...