Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fler som har dette? Er sånn jeg har hatt dagen derpå tidligere. Forkjølelse/influensa smerter i alle ledd. Vondt og ubehagelig! Noen tips til å få dette til å bli bedre?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg hadde leddsmerter siste ukene før fødsel. Tror det hang sammen med vann. Det er nå noen dager siden jeg fødte, og jeg "verker" fortsatt litt i ankler, håndledd, knær osv- men det blir gradvis bedre. Ikke minst gleder jeg meg over å igjen ha ankler man faktisk kan se.

Skrevet
Ja, jeg hadde leddsmerter siste ukene før fødsel. Tror det hang sammen med vann. Det er nå noen dager siden jeg fødte, og jeg "verker" fortsatt litt i ankler, håndledd, knær osv- men det blir gradvis bedre. Ikke minst gleder jeg meg over å igjen ha ankler man faktisk kan se.

Jeg har det ikke hver dag. Hadde det for en liten stund siden også. Kommer og går. Kan jo være vann, men har ikke merket noe til om jeg har mer vann i kroppen. Hvor mange uker før fødsel hadde du det? Og hadde du smertene hver dag?

Jeg tok meg to paracet noe jeg sjeldent gjør men klarte ikke stå eller gå så da prøvde jeg og det hjalp en del :)

Skrevet

Jeg hadde det vel fra sånn 33-34 tenker jeg. Hadde 0 på ødem på dette tidspunktet, men det var nok noe "vann" i kroppen likevel. Fikk senere betydelig med vann, og til slutt så det ut som jeg hadde tømmerstokker til ben. Det er noe av det deiligste nå etter fødselen, at vannet forsvinner og kroppen synker inn igjen. Gått ned 12 kg på 5 dager, så utvilsomt mye vann :-)

Føltes som gikt nesten siste ukene før fødsel. Vondt å gå i trappen osv. Jeg har og hadde vondest etter jeg hadde hvilt/sittet/sovet og skulle dra igang kroppen.

Skrevet
Jeg hadde det vel fra sånn 33-34 tenker jeg. Hadde 0 på ødem på dette tidspunktet, men det var nok noe "vann" i kroppen likevel. Fikk senere betydelig med vann, og til slutt så det ut som jeg hadde tømmerstokker til ben. Det er noe av det deiligste nå etter fødselen, at vannet forsvinner og kroppen synker inn igjen. Gått ned 12 kg på 5 dager, så utvilsomt mye vann :-) Føltes som gikt nesten siste ukene før fødsel. Vondt å gå i trappen osv. Jeg har og hadde vondest etter jeg hadde hvilt/sittet/sovet og skulle dra igang kroppen.

Ja er gikt lignende smerter. Som om noe spiser leddene mine hehe. Da får jeg vel vann i kroppen snart da kanskje :P

Gleder meg til det er over. Er ikke mange ukene igjen nå heldigvis :)

Skrevet

Har sånn i fingrene.. Hatt det hver dag de siste 3 ukene. Om morgenen er det verst for da henger fingrene seg opp når jeg bøyer de.

Er i uke 36. Fått beskjed om at det er vannet som gjør det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...