Gladjenta1987 Skrevet 29. august 2012 #1 Skrevet 29. august 2012 Hei, dette blir en litt TMI ( too much information ) post Har hatt veldig hard mage siden jeg ble gravid, er nå 8 + 2. Er på jobb, å kjente jeg måtte prøve å bæsje hehe. Sitter alene så må passe telefon i tilfelle kunder ringer inn, så jeg skulle prøve å være rask og pressa ganske hardt, er dte noen som vet om dette er farlig? I tilegg, når jeg skulle tørke meg så tørka jeg for foran først såklart, og der var litt det spor av blod!! Tørka meg godt bak for å sjekke at det kanskje ikke var fra rumpa, men det var det ikke.. Hadde en liten rosa "blødning" i uke 6 også, men det var veldig lite, noe dette også var, kan det ha vært siden jeg pressa sånn? La litt papir i trusa nå, og skal sjekke om ikke lenge om det er noe mer tegn til blod... Blir jo så redd!
Blåttkryss Skrevet 30. august 2012 #2 Skrevet 30. august 2012 Ikke farlig å "true"!! Den lille sitter godt fast! )) Små blødninger er veldig vanlig tror jeg. Det er hvis det ikke slutter å blø at det kan være "fare på ferde".
Tunfisken Skrevet 1. september 2012 #3 Skrevet 1. september 2012 Eneste problemet med å "presse" ut der bak er hemorroider.... Min mor visste ikke om det da hun gikk med meg og resultatet ble plager resten av livet sier hun. Jeg ville heller spist endel svisker eller noe annet løsende for magen. Hemorroider *kan* være forferdelig plagsomt :/
Gladjenta1987 Skrevet 2. september 2012 Forfatter #4 Skrevet 2. september 2012 Ok, takker for svar, var ikke noe mer blod i det hele tatt Så man kan få hemoroider av å presse hardt? hvordan skjer det? Tror jeg alltid har vært en som presser litt for å bli fortere ferdig haha! Har aldri hatt noe vondt bak der... Men man er vel mer utsatt som gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå