Gå til innhold

Hårfarge på vasken på badet! Hvordan kan jeg få det vekk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har prøvd med skrubbebørste og forskjellige vaskemidler.. men... nei...

Noen som har opplevd å søle hårfarge på vasken? og.. fikk dere det av igjen? Jeg så det dessverre ikke før etter jeg hadde skylt håret osv, så det har vel ligget der og etset seg inn i en halvtimes tid :-/

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg bruker jif skurekrem, rød farge så min setter seg der den treffer :)

Skrevet

JA, jeg har fått det mange ganger. Det virker som om baderomsinnredningen min er skikkelig slitt (dog bare 6 år), og suger til seg sånn som hårfarge. Uansett hvor mye jeg har skrubbet og sånn så har det ikke gått bort. Men det HAR blitt slitt bort til slutt- kanskje etter noen måneder.

Ellers kan du prøve neglelakkfjerner kanskje? Med aceton....

Lykke til! :)

Skrevet

Klor!

Funker hver gang, både hårfarge og farge til bryn!

Skrevet

jif skuremiddel og svamp (bruke skuresiden), har fungert i de fleste tilfeller hos meg, eventuelt klor :)

men kommer også an på hvilken type og farge man bruker da..

Skrevet

Er vasken av porselen, kunstmarmor eller akryl da? hvis det er porselen, burde det gå av med skuring med jif. Av akryl er det verre. Da blir vasken ødelagt av skuring. :/ Samme med kunstmarmor. Disse to materialene suger også til seg hårfarge og det er vanskelig å få det vekk uten å ødelegge mer enn du fikser :(

Annonse

Skrevet

KLORIN,!!!! la d ligge litt også skrubber du det vekk. Funker som bare det. Jeg hadde samme problem som deg. Og hårfargen hadde ligget der svært så mange måneder. Og nå er det vekk ;)

Skrevet

Vi har en hvit vask, men hvit porselen. Tok på klorinen, lot den ligge en.stund. Også skrubba vi den.med en engangs svamp ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...