Lisse_01 Skrevet 29. august 2012 #1 Skrevet 29. august 2012 Hvilke klær skal baby ha på seg på vei hjem fra sykehuset? Vi bor 8 min unna sykehuset, og har bil. Holder det med vanlige klær som body, bukse og genser med ullteppe over? Eller skal dere ha en slags god og varm ytterdress? Skal bare ut og inn av bilen. Men syntes det et kjempe Vanskelig å vite. Har termin 3 okt
Sirimor! Skrevet 29. august 2012 #2 Skrevet 29. august 2012 Lillejenta vår har fått strikket ull hentesett som hun ska ha på seg på tur hjem. Vi bor 10min unna sykehuset å skal varme opp bilen før hu ska sitte der. Skal bare ha body og strømpebukse under.. Også et teppe :-) har termin 1.oktober
meloon Skrevet 29. august 2012 #3 Skrevet 29. august 2012 (endret) Vi har hentesett i hjemmestrikket ull. Det blir enten tynn ull eller bomull under, ser ann gradestokken! Også er det bare rett hjem man skal så, vi har også kort vei hjem. Venter 6 okt Endret 29. august 2012 av meloon
Lisse_01 Skrevet 29. august 2012 Forfatter #4 Skrevet 29. august 2012 Heldig dere som har hjemmestrikket hentesett. Har ikke det jeg. Lurer på hva klær jeg skal ha
Mamman til Stella og Håkon Skrevet 29. august 2012 #5 Skrevet 29. august 2012 Her har oldemoren til lillegutt strikket hentesett under så blir det vel langermet boddy og sparkebukse Termin 5 oktober
Førstegangsmini Skrevet 29. august 2012 #6 Skrevet 29. august 2012 Termin i midten av november. Har også lurt på dette, synes liksom d ulogisk er bobledress, men vet jo at d bare er inn og ut av bilen og at hensett i ull utenpå og strømpebukse og body under sikkert er d beste, pluss ullue og ullpledd. D blir jo ferdig oppvarmet bil. Dessuten skal babyen ligge i voksipose dersom vi skal på trilletur så bobledress blir litt overflødig og klumpete, de kan jo ik ta av sg el åpne dressen selv når d blir for varmt i bilen. Håper på en mild vinter...
Prøverpåentil Skrevet 29. august 2012 #7 Skrevet 29. august 2012 Jeg har kjøpt en kjempe fin og søt ulldress fra Lillelam.. syns den virket ganske perfekt.. med bare en body og strømpebukse under eller noe sånt Har ikke så mye peiling, men.. syns den virket ålreit:D
Gjest -ia- Skrevet 29. august 2012 #8 Skrevet 29. august 2012 Her blir det body og "joggebukse", også har jeg kjøpt en sånn teddydress på hm som jeg tar over. Og lue da. Bilen skal jo være varm. Bor i nord-norge. Og ellers har jeg også voksi-pose til vogna, så da trenger de ikke noe særlig mer når de ligger i den.
kaklemor Skrevet 29. august 2012 #9 Skrevet 29. august 2012 Har termin 21/10. Jeg skal ha body og bukse+sokker eller body og strømpebukse. Har en fin og varm dress som ikke er altfor tjukk som jeg skal på utapå Varmer opp bilen og pakker godt inn
VinterSol+2 Skrevet 29. august 2012 #10 Skrevet 29. august 2012 Husk at nedi et sånt bilsete blir det veeeldig varmt! Samt at for mye klær gjør bilselen mindre sikker, Så jeg ville ikke hatt noen dress, et tynt underlag, et strikkasett og så evnt et teppe over avhengig av været og hvor i norge du bor...
MammaTilToTette + spire Skrevet 29. august 2012 #11 Skrevet 29. august 2012 Termin 4/10 og har ikke planlagt hva den lille skal ha på seg når vi reiser hjem. Må vel vente å se om det er en gutt eller jente som kommer ut:) Men blir vel å bruke en ulldress utenpå klærne uansett
Gjest Shanti ♥ Skrevet 29. august 2012 #12 Skrevet 29. august 2012 Her blir det strikka hentesett i bomull, med strømpebukse og body under. Har en fleece-dress i str 56 som evt kan tres utenpå, men tenkte egentlig å ta med vogndyna, varme den på radiatoren på sykehuset, og legge den over baby til utendørs-sekundene.. Blir jo bare noen få meter fra sykehusdøra til bilen, og bilen og hjem..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå