Milla-Mamma til 3 Skrevet 29. august 2012 #1 Skrevet 29. august 2012 Sist gang kjøpte eg eitt kort, konjakk, og troika sjokolade til han og gjømte da for han. Når han var komt heim sendte eg sms og sa han måtte leita etter ein presang i boden vår han koste seg den kvelden før han henta oss dagen etter. Eg har lyst å gjera litt stas på han denna gongen og Men treng eitt nytt tips.. Anyone?
Sirimor! Skrevet 29. august 2012 #2 Skrevet 29. august 2012 Jeg er førstegangs da, men har kjøpt en kurv som jeg skal fylle opp med en bok (verdens beste pappa), en whisky flaske, et par øll, et gavekort på spa, snusboks og et kort fra meg å baby :-) Ska få mamma til å sette den midt på borde når hun kommer for å hente bikjene mine.. Da står den klar til han kommer hjem å skal dusje dagen etter fødsel :-)
Apple80 Skrevet 29. august 2012 #3 Skrevet 29. august 2012 Det har jeg ikke tenkt på i det hele tatt! Men det vil jeg også gjøre!
Elsa88 Skrevet 29. august 2012 #4 Skrevet 29. august 2012 Jeg skal ordne en liten gave med appleblad (han elsker apple produkter) og penger slik at han kan bestille seg mat og leie film
3 blå Skrevet 29. august 2012 #5 Skrevet 29. august 2012 Jeg har laget en korg med favorittsjokoladen, nøtter og noe godt å drikke. Har også skrevet et kort fra meg og gutta og lagt oppi sokker til bittelillebror som det står I love dad på. Ikke så veldig avansert, men jeg tror han setter pris på det Skal sende han en melding når han er kommet hjem etter fødselen og si hvor han skal lete
Milla-Mamma til 3 Skrevet 29. august 2012 Forfatter #6 Skrevet 29. august 2012 Tusen takk for tips alle sammen!
hennipenni Skrevet 30. august 2012 #7 Skrevet 30. august 2012 Kjempekoselige tips her! Må nok gjøre noe sånt jeg også
treg Skrevet 30. august 2012 #8 Skrevet 30. august 2012 Oj, dette hadde jeg virkelig ikke tenkt på. Har bare tenkt på at jeg skal få noe av gubben, hehe. Her var det mange god tips i alle fall Italiensk øl er en vinner her, sjokolade spiser han ikke (!), men noe annet spiselig er nok ikke så dumt. Teeeenker videre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå