Gå til innhold

Lillebror kom 3 august 6 uker før termin..

Anbefalte innlegg

Skrevet

vannet gikk på mandag og da ble jeg lagt inn på sykehuset med intravenøst antibiotika i vente på hva som nå ville skje.

da fødselen ikke viste tegn til og starte selv og jeg hadde tegn på infeksjon ble jeg satt i gang på tirsdag, etter utallige piller og gele(?) behandlinger satte riene igang kl 0130 torsdag, det ble en intens og rask fødsel.

kl 0259 etter en press rie å før mamma`n rakk og kom seg opp i fødesengen kom lillebror som en rakett til verden ;)

jeg fikk såvidt se den lille bylten før de løp avgårde med han til kuvøsen, men den lille knerten som de mente kom til og veie ca 2 kg veide hele 2740 gr og var 45 ca stor å en veldig sta og sterk gutt,som tok puppen uten noe problem. så etter få dager på sykehuset fikk vi med oss lillebror hjem til 3 veldig stolte søsken :)

lykke til alle sammen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye :)

Skrevet

ååå såååå søt... gratulerer så mye med lille gullet :)

Skrevet

Gratulere så mye :)

Godt å høre at det går bra 6 uker før termin siden jeg selv er der snart selv, og jordmødrene trur at det kan hende det blir tidligere enn termin for meg å.

Skrevet

Er innlagt Pga vannavgang nå i uke 35+4, og blir satt igang i ettermiddag, nå gruer jeg meg :P hååååper det ikke tar så lang tid !!!

Skrevet

Så bra det gikk så fint med lillebor :) Ingenting er bedre enn d ;)

Skrevet

Gratulerer så mye med en liten rakett! :D

Skrevet

Gratulerer med "rasken" :) det gikk fort!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...