Gå til innhold

Søster til Emilian... HJELP!

Anbefalte innlegg

Har alltid ment det mått være såååå lett å finne jentenavn fremfor guttenavn, men , nei, det er IKKE det. Det er så mye fiiiiiine navn!!!

Men, jeg har noen favoritter.. Hva syns dere? Kom GJERNE ,og mer enn GJERNE med flere forslag. :-)

Emilian og Gabriella

Emilian og Othilie

Emilian og Cornelia

Emilian og Sofia

Emilian og Lilja

Emilian og Mynthe.

Selv syns jeg alle er sååå fine, men ennå klarer jeg ikke velge ut ett...

....hjelp.....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143966721-s%C3%B8ster-til-emilian-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Tusen takk for svar!! hehe, hjalp ikke stort! Men flertallet ser ut til å falle på Othilie ser det ut som..

ellers syns jeg at Daniella og Aurora er veldig fine navn, av de dere foreslo! Eller, alle var fine, men de likte jeg desidert best. :-)

TAKK! :-)

Flott navn på storebror :) Jeg stemmer for Cornelia av disse. Passer utmerket til Emilian. Othilie er også flott! De andre navnene er også fine, men synes faktisk ikke de står så godt til storebrors navn.

Hva med:

Emilian og Timea

Emilian og Augusta

Emilian og Aurelia

Emilian og Aurelie

Emilian og Emerense

Emilian og Felicia

Annonse

Emilian er latinsk, langt og klinger mykt. Søsters navn bør være tilsvarende for å stå i stil. Emilian og Mynte blir stilbrudd, og klinger ikke bra sammen, selv om det er fine navn hver for seg. Disse synes jeg passer til Emilian:

Juliane

Adriane

Betina

Bertine

Josefine

Malene

Har for øvrig 3 Emilian i nabolaget her, hvor den ene har en søster som heter Sara, og den andre en bror som heter Leander. Leandra kan jo være noe :-)

• 2 uker senere...
Emilian er latinsk, langt og klinger mykt. Søsters navn bør være tilsvarende for å stå i stil. Emilian og Mynte blir stilbrudd, og klinger ikke bra sammen, selv om det er fine navn hver for seg. Disse synes jeg passer til Emilian: Juliane Adriane Betina Bertine Josefine Malene Har for øvrig 3 Emilian i nabolaget her, hvor den ene har en søster som heter Sara, og den andre en bror som heter Leander. Leandra kan jo være noe :-)

Tusen takk for flotte svar, virkelig. Haar lagt fra mg både lilja og mynthe, ser hva dere mener, virkelig. Blir nok enten Cornelia eller Othilie. :-) Sara er en av de fineste navna jeg evt, men det heter nabojinta. :-/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...