Anonym bruker Skrevet 29. august 2012 #1 Skrevet 29. august 2012 Mannen mener jeg er så grisete pga at "nylukten" er borte. (Han bruker sjelden bilen.) Bilen var ny i 2000, vi har hatt den siden 2007.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2012 #3 Skrevet 29. august 2012 He he he Du kødder? Bilen lukter ikke nytt når den er tolv år!! Det er jo pr definisjon en gammel bil!
Musemorbr / Skrevet 29. august 2012 #4 Skrevet 29. august 2012 Det finnes en wonderbaum med nybillukt. Så den på tv en gang. Kjøp den til mannen, om det er så viktig med lukta.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2012 #5 Skrevet 29. august 2012 He he he Du kødder? Bilen lukter ikke nytt når den er tolv år!! Det er jo pr definisjon en gammel bil! Enig i at den er gammel, men jeg mener også at nylukten holder lengre enn 3-4 år. Det luktet nybil da vi kjøpte den, og minst i 2 år etter. Men unger som setter seg inn med våte klær/sekker tenker jeg er grunnen for at det ikke lukter så friskt lengre. Mannen mener i tillegg at grunnen er at jeg vasker/støvsuger lite. Og er enig, skulle vasket oftere altså.
klg,2 boys now:) Skrevet 29. august 2012 #6 Skrevet 29. august 2012 Hehehehehe ny bil fra 2000 det er en Gammel bil det!nybil lukten forsvinner fort da.men ren bil lukt er storsett mulig og få til igjen;-)
Musemorbr / Skrevet 29. august 2012 #7 Skrevet 29. august 2012 Det er ikke nybillukt i en fire år gammel bil man kjøper brukt. Det er lukt av de midler klargjøringsfirmaet har brukt for å få bilen ren og salgsklar. Men å vaske bilen jevnlig er en god ide. Man drar tross alt med seg mye rart inn i bilen.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2012 #8 Skrevet 29. august 2012 He he he Du kødder? Bilen lukter ikke nytt når den er tolv år!! Det er jo pr definisjon en gammel bil! Enig i at den er gammel, men jeg mener også at nylukten holder lengre enn 3-4 år. Det luktet nybil da vi kjøpte den, og minst i 2 år etter. Men unger som setter seg inn med våte klær/sekker tenker jeg er grunnen for at det ikke lukter så friskt lengre. Mannen mener i tillegg at grunnen er at jeg vasker/støvsuger lite. Og er enig, skulle vasket oftere altså. Men da er det ren bil han er ute etter kanskje? Nybillukt får du ikke med mindre du kjøper helt nye seter og matter, om du er heldig.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2012 #9 Skrevet 29. august 2012 Hvor ofte blir bilene deres vasket/støvsugd i løpet av et år? HI
Musemorbr / Skrevet 29. august 2012 #10 Skrevet 29. august 2012 Bilen vasker vi innvendig hver 1 til 1.5 mnd, tenker jeg. Det samler seg mye støv der inne, og det blir slittent selv om man ikke har mat, eller andre ting som umiddelbart betyr at det blir bakterier der inne. Bare rattet er jo en bakteriebombe.
klg,2 boys now:) Skrevet 29. august 2012 #11 Skrevet 29. august 2012 Her blir bilen vasket storsett hver lørdag;-)men den er NY da,2013 modell.greit og holde det vedlike.går kjapt og vaske over og svinge en runde med støvsugeren,når bilen ikke er helt nedgriset
Mrs. Bouquet Skrevet 29. august 2012 #12 Skrevet 29. august 2012 Ett par ganger i måneden, men vi har gristete barn som får spise og drikke i bilen. Mannens bil vaskes ett par ganger i året.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå