Gå til innhold

Flere som spretter opp klokken 4 om morran?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har begynt å våkne klokka 4 hver morgen. Får ikke sove igjen,så da sitter jeg her å blomstrer da........bra det finnes nettsider som barn i magen så går tiden litt fortere til gubben står opp ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Usj, det var tidlig... Jeg våkner som regel mellom 6 og 7 og må da opp å tisse. Klarer ikke å sove igjen etter det, selv om jeg er trøtt. Må uansett opp med 7åringen kl 7 for å få han på skolen. Merker jeg er mer rastløs i kroppen nå på slutten, er 39+2. Våkner hver dag med et lite håp om magevondt ;)

Skrevet

Våkner rundt 4-5 tiden hver natt siden jeg må snu meg. Ender med at jeg må også på do, og når jeg kommer meg i seng igjen så er jeg våken! :(

Da ligger jeg å spiller sudoku på mobilen til jeg holder på å sovne igjen. Dette kan ta fra 15 min til en time før det skjer.

Og dette er hver natt!

Skrevet

Jeg er så veldig "urolig" i kroppen og selv om jeg er kjempetrøtt så får jeg ikke til å sovne... Kan ligge alt fra 1/2 til 4 timer og vri meg før jeg sovner. Av og til sovner jeg men våkner igjen etter bare et par timer for så å ligge våken i noen timer før jeg sovner igjen... Det er utrolig slitsomt! :-(

Skrevet

både ja og nei, er oppe i 2 tiden,4 tiden og 6 tiden for å tisse.

så har vi periodene mellom hvor jeg våkner hver gang jeg vil snu meg.

om jeg har sovnet på rygg så våkner jeg av kvalme slik at jeg må legge meg på siden.

med andre ord,så er det ikke mye søvn på meg føler jeg, i alle fall ikke søvn av særlig kvalitet.

Skrevet

Jeg er omvendt. Legger meg DØDS trøtt, men klarer ikke å sove før ca kl 4. Så sover jeg godt til ca kl 10.

Skrevet

Bråvåkna kl 0630 av at jeg snork skikkelig... Lå på ryggen da. Tok en time før jeg sovna igjen.... Men sov da til 12!! Våkna såvidt av at samboer sto opp litt tidligere.... Men Slokna igjen fort..

Skrevet

Ligger og vrir meg hele natta, lys våken fra halv 6. Men får heldigvis sove fra halv 9 ca og til 12-13. Døgn rytmen blir helt rar, så glad jeg er 100sm.

Skrevet

Oh yes! Sovner fort, men våkner alltid en 2-3 ganger i løpet av natten av at jeg må på do. Våkner alltid rundt halv fire - fire om morgnen.. og da må jeg bare stå opp pga vondt i ryggen. Legger meg på sofaen, og sovner som regel på sofaen ved 5 tiden... og må stå opp igjen rundt halv syv for å gå på jobb...

Ser fram til permisjon om 4 uker....

Skrevet

D er ik alltid, men i natt var d samba i magen kl 4, stod opp kl 6 og dro på jobb. Nå er jg utslitt. D har skjedd tidligere også at jg hår våknet tidlig el sovet dårlig, som regel sover jg dårlig hvis jg hat spist for mye el for lite før kg la mg, el hvis jg har sovet på dagen el pga ryggsmwrter.

Skrevet

Tjah, mellom 6-6:30 våkner jeg som regel lysvåken :)

Da nyter jeg stillheten med en kaffekopp før Lillegutt våkner :)

Skrevet

Har samme problem. Våkner 4-5 og starter på jobb 8 t 16. e så slitn når jeg kommer hjem. Du som e smeldt får du fullt utbetalt foreldrepenger da? Når de starter i permen eller trekker de? Nav?

Skrevet

Ja det er ikke bare jeg som sover dårlig ser jeg ;) Nå er det kvelden snart og jeg er fortsatt ikke trøtt.....lurer på hvor jeg får all energien fra? Sykler til jobb, handler, lager middag og vasker hus......det er dagene mine denne uken hehe......Bare ryggen og kroppen ikke hadde verket så mye, så hadde alt vært topp.

Skrevet

Jeg får ikke sove om natta jeg.. Sovner gjerne ikke før i 3-4 tiden.. utrolig irriterende da jeg liker og stå opp tidlig, men i disse dager sover jeg da gjerne til 11-12.

Har prøvd å snu døgnet flere ganger, men uansett hva så får jeg ikke sove før i de tider...

Noen som har noen tips? :)

Skrevet

Jeg får ikke sove om natta jeg.. Sovner gjerne ikke før i 3-4 tiden.. utrolig irriterende da jeg liker og stå opp tidlig, men i disse dager sover jeg da gjerne til 11-12.

Har prøvd å snu døgnet flere ganger, men uansett hva så får jeg ikke sove før i de tider...

Noen som har noen tips? :)

Jeg har det akkurat samme som deg. Jeg sovner lettere nå når eg sover med ammeputa mellom beina. Så støtter den litt under magen også.

Hjelper litt, men forsatt vanskelig å sovne

Skrevet
Jeg får ikke sove om natta jeg.. Sovner gjerne ikke før i 3-4 tiden.. utrolig irriterende da jeg liker og stå opp tidlig, men i disse dager sover jeg da gjerne til 11-12. Har prøvd å snu døgnet flere ganger, men uansett hva så får jeg ikke sove før i de tider... Noen som har noen tips? :)
Jeg har det akkurat samme som deg. Jeg sovner lettere nå når eg sover med ammeputa mellom beina. Så støtter den litt under magen også. Hjelper litt, men forsatt vanskelig å sovne

Ja det er godt å sove med noe mellom bena. Føler at magen presser på meg på en måte.Svært få stillinger som er begahelige om dagen..

Håper du snart får sove om natta da :)

Skrevet
Har samme problem. Våkner 4-5 og starter på jobb 8 t 16. e så slitn når jeg kommer hjem. Du som e smeldt får du fullt utbetalt foreldrepenger da? Når de starter i permen eller trekker de? Nav?

Jeg får fullt utbetalt ja, dem tar utgangspunkt i siste lønn og samt siste nav sykepenge utbetaling:)

Skrevet

Heldig dere som kan ligge med noe mellom beina og under magen. klarer ikke noe slikt jeg. Kan bare ha dyna imellom beina og ingenting under magen, så sliter det med å ligge og sove om natten. Men ble super overrasket at jeg klarte å sove 5 timer sammenhengende i natt :D

Skrevet

Ny rekord i dag ;) Våknet 03.15 ;) så da sitter jeg her igjen da......håper jeg er like våken når vesla kommer for da må jeg opp uansett ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...