Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi kjøpte en mellomstor barnehagesekk fra Beckmann i en bokhandel.. Kostet 149 kr (innbiller jeg meg). Bruker sekken hver dag til og fra barnehagen. Har nisteboksen oppi, kose/sovebamsen (må ha den ved soving dag og natt...), evt mer skitftetøy osv.. Har en sutt liggende i ytterlomma også om den andre skulle surres bort... Regner med hun kommer til å bruke sekken mye fremover når de skal på småturer etterhvert. Hun synes selv det er veldig stas med denne sekken;-) Det er ikke plass til ytterklærne oppi denne som utover høsten/vinteren må taes med hjem til tørk over natten, men det ser jeg for meg at jeg bare tar over armen inn i bilen...

De trenger ikke sekk for sin egen del akkurat. Og de fleste sekker er små og har lite plass til ting.

Jeg kjøpte en på Europris som hadde ganske grei størrelse og har plass til det meste.

Jeg har to stk som skal i barnehage så jeg trenger noe for min egen del :)

I fjor når det bare var eldstemann brukte jeg stort sett bare handleposer. Det må man ha uansett til våte og skitne uteklær. I år har jeg i tillegg sekk også til han for at jeg lettere skal få det med meg.

Kjøpte Bergans jr 12, solid sekk som passer godt til tursekk når de etterhvert skal på det :) , i sekken har jeg en sammenbrettet enkel gympose for evt skittentøy som skal tas med hjem, kjempe lett å vaske så går fint samme hva som stappes ned i den :)

Nå er det kun jeg som bærer sekken fortsatt, men har sekken med hver dag om den så er tom også, mest for at den skal knyttes til "nå er det barnehagetid"

Bra sekker koster ikke mer enn rundt 300kr, så ser ikke noe poeng i å kjøpe cars ol som ikke er anbefalt for små rygger og som ikke tåler noe som helst..

Snuppa mi har en liten sekk i barnehagen, oppi der har hun med matpakka og drikkeflaska + frukt :-) dem trenger vel egentlig ikkr det men veldig greit å ha en sekk å putte de tingene oppi da :-) vi har vanlig barnehagesekk kjøpt hos bokhandel :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...