Gå til innhold

Jeg skulle ønske man visste når fødsel starter!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sånn såat man kunne planlagt litt!!

*blir smårar*

så mye som skjer fremover, så mye å planlegge, og ALT må planlegges med et "så fremt vi ikke føder, da.."

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her. Hadde vært så godt å ha en dato ting skal begynne å skje. Og ikke ca.

Skrevet

Jah! Et ca som varierer med nesten seks uker!!

Vi har så mye som skal gå opp familiemessig, bursdager og planleggingsmøter og forelesninger og jobbreiser og....

Kanskje vi bare utsetter fødsel til neste år :P

Skrevet

Er lei av å lure her og.. Trøster meg med min mors utsagn: "han dukker nok opp innen jul" hehe..

Skrevet

Ja, det hadde vært greit å fått en fødedato :) Jeg har nå 8 dager til termin og har mye murringer og kynnere i tillegg til at jeg er moden og har 2-3 cm åpning. Det kan skje i dag, og det kan skje om 10 dager... Utrolig frustrerende!

Har to gutter som har sine aktiviteter og er avhengig av barnepass og hjelp, så skulle gjerne hatt en dato å forholde meg til.

Han kommer når han er klar! Jaja... :)

Skrevet

Enig:) vi har en som blir 3 år hjemme i starten av desember, og jeg har termin 14 nov...vi har mest lyst å feire før babyen kommer med vår store familie +barnebursdag...kan tenke meg jeg synes det er tøft med feks 1 uke gammel baby...men skal banne på om vi bestemmer oss for å ha selskap tidlig så kommer snuppa tidlig og :P

Skrevet

Hehe, min forrige kom fire uker før termin.

To uker før ci skulle rrangere 60årsdag(overraskelsesfest) for min mor!

Heldogvis var han en sovebaby den første tiden :P

I morgen skal samme gutt feire treårsdagen sin, en dag han har gøedet seg til hele sommeren! Ville vært typisk om baby kom i natt! Hehe

Men nå har keg bestilt baby til neste uke, jeg.mdet hadde passet godt, for akkurat neste uke har vi en relativt rolig uke uten alt for mange planer..

Skrevet

Den overskriften her er det jeg tenker HVER dag om dagen! Måtte bare inn å lese og synes det er deilig at vi er flere som deler frustrasjonen :)

Jeg er veldig glad i å planlegge og organisere og det å ikke kunne planlegge en Så stor ting føles rett og slett urettferdig. En trøst er at det er likt for oss alle!

Har ennå 18 dager til termin så får vel bare smøre meg med en hel del tålmodighet.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...