Gå til innhold

Teller dager til laparoskopi...

Anbefalte innlegg

Nå er det kun en uke til jeg skal inn til laparoskopi. Gleder og gruer meg. Er det fler som nylig har hatt laparoskopi utført eller skal gjøre det innen kort tid?

Jeg var hos legen idag for preoperativ undersøkelse og blodprøvetaking. Maste meg til en ny AMH-prøve da jeg ønsker at den jeg tok for et år siden ikke tilhører meg... Mye ønsketenkning i denne prosessen ;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143966579-teller-dager-til-laparoskopi/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest usababy

Jeg skal ha hysteroskopi om kort tid, det er vel noe lignende ettersom jeg forstår. De skal sjekke om det er noe i veien med slimhinnen siden eggene ikke vil feste seg.

Hva er det de skal undersøke hos deg?

Jeg har googlet både hysteroskopi og laparoskopi, og ser at det er mange likheter, men det er vel likevel ulike undersøkelser.

Etter mange mislykkede icsi-forsøk er kroppen min utslitt av hormonkurer. Skal prøve inseminering i Danmark og vil sjekke om det er noe i veien med meg før jeg gjør det. Foreløpig skal jeg være fruktbar men mannen min har dårlig sædkvalitet.

Annonse

Takk Riley. Laparoskopien vil jo vise om jeg i det hele tatt kan dra til Danmark. 5 dager igjen nå. Snart kommer helgen og da er ventingen litt lettere :). Første rugedag idag for deg, eller teller du innsettdagen og? Da blir det andre rugedag. You go girl!

Annonse

Nei, tirsdag. Driver med optimistisk telling for at tiden skal gå fortere ;). Ble dog litet bekymret idag når jeg hadde et tapt anrop fra fertilitetsklinikken. De ringer jo alltid utenom telefontid så det går ikke å ringe tilbake. Håller virkelig ikke de sett noe rart på blodprøvene eller, skrekk og gru, at de må stille inn eller skyve på operasjonen...

Jeg skal ringe dem så fort telefontiden åpner imorgen :)

Flink du som ikke klikket enda :). Tenk du. Hvis ting vil gå din vei nå så kan du være ferdig med den her assistert-befruktning-karusellen om 2 uker. Heier på deg!

Optimistisk telling er viktig:-) forhåpentligvis vil klinikken bare oppdatere dg på blodprøveresultatene. Krysser alt for at d ikke er snakk om utsettelse. Du er så nerme nå, snart bare 4 dager igjen:-)

Det hadde vært fantastisk å bli ferdig m denne karusellen for en stund:-) d beste hadde vært om begge spirene satt:-) kjenner meg faktisk foreløbig usedvanlig rolig. Enn så lenge:-)

Lykke til i morgen silja:-) d kommer til å gå kjempebra:-) og tenk positivt. Ønskebarnet kommer, d tar bare litt ekstra lang tid og er en utfordring for noen av oss. Men jeg tror d kommer på en eller ann måte:-)

Jeg begynner å bli litt sprø nå. Har lyst å teste, men er bare rd 5:-/ tenkte jeg skulle klare å vente til helga...

Endret av Riley

Da var jeg ferdig med laparoskopien. Positivt resultat. God passasje i eggledene og alt så bra ut. Fikk 4 dager sykemelding, føles godt da det er ganske vondt det her ;).

Takk for støtten i ventetiden Riley. Nå må vi fokusere på deg og positiv graviditetstest!

Så bra silja:-) da er d danmark neste eller?

Jeg begynner å bli litt sprø, og d hjelper ikke på at jobben stresser mg for tiden. Rd 7 idag.

Du må ha en fin dag og ta d rolig:-) Så forsvinner forhåpentlig smertene om ikke så altfor lenge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...