Gå til innhold

Jeg er umettelig....:/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 29 uker på vei, å den siste tiden har jeg en ekstrem apetit.... Kunne ha spist hele tiden, når jeg står å spiser- tenker jeg på hva jeg skal spise etterpå.. Blir liksom aldri mett.. Holder jeg på sånn hær, kommer vekta aldri til å stoppe å rase oppover..:/

Noen som kjenner seg igjen, eller kan få meg til å tenke på noe annet?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei jeg er også i uke 29 og var sånn en periode jeg også. Det roet seg litt denne uken her faktisk. Slitsomt å være sulten hele tiden ;)

Jeg spiste til den store gullmedaljen for jeg orket ikke å gå sulten. Men holdt meg unna søtsaker. Dyttet innpå med frukt og grønt mellom måltidene. Kanskje babyen sier ifra at nå må du spise mamma ;)

Skrevet

Har hatt en periode på ca en mnd nå, hvor jeg har spist EKSTREMT mye. Uansett hvor mye jeg spiste ble jeg aldri mett! Det har gitt seg litt nå (uke 33).

Skrevet

Begynner å kjenne dette jeg også nå, er 27 uker. Spiser og spiser :-p og MÅ ha sjokolade på kvelden! Drikker sikkert 1L melk om dagen også... Menmen... Har gått opp 10 kg så langt, det får bare våge seg, går forhåpentligvis ned igen alt etter noen mnd med amming og trilleturer :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...