Gå til innhold

Når legger babyene på 4-5 måneder seg for natta?

Anbefalte innlegg

Her sovner frøkna på 4,5 mndr mellom 20-20.30..Prøver å få det til tidligere,men hun har en litt sen dupp enda,prøver å drøye men det går ikke,åsså er det så opp og ned med soving på dagtid..noen dager sover hun 3 timer i strekk og andre dager halvtimes dupper gjennom hele dagen..Men det kommer seg...

Fortsetter under...

får babyene mat da i løpet av natta? min på 2,5 mnd ligger nede i vogna fra kl 21 ca til vi legger oss. ammer han da, og da sover han til 6 på morran... Men, må dere også gi mat en eller annen gang etter de har sovna for kvelden?

Annonse

Vår på 4 mnd legge seg kl 7 og våkne igjen en gang mellom 7 og 9. Har ikkje mat i løpet av natta.

Siste duppen hans er ferdig i tretida.

For to veker sidan la han seg 8, men siste duppen vart seinare og seinare, slik at vi knapt "rakk" den før leggetid. Så da kutta vi duppen og la han en time tidligare.

får babyene mat da i løpet av natta? min på 2,5 mnd ligger nede i vogna fra kl 21 ca til vi legger oss. ammer han da, og da sover han til 6 på morran... Men, må dere også gi mat en eller annen gang etter de har sovna for kvelden?

Mine beste netter har vært da tulla var nyfødt frem til hun var ca 3 mnd (matet da bare en gang i løpet av natten, men etter dette kunne jeg bare glemme å få sove mer enn 4 timer av gangen og de siste ukene har hun våknet fra hver annen timer til hver tredje time på natten for å få pupp. Hjalp ikke i det heletatt å begynne med grøt (dvs. hun sover fra kl 19 til ca kl 23, men så er det opp annenhver time frem til 3 halv 4 før hun våkner igjen kl 6:30, da legger jeg henne i senga vår og så sover hun til ca 8, halv 9.

Da hun begynte å krabbe (5,5 mnd gammel) våknet hun hver bidige time de første nettene.. men det skal visstnok være normalt når de gjør plutselige og store sprang i utviklingen.

Tulla mi er snart 6 mnd.

Gutten min legger seg mellom 20 og 21. Vurderer å legge han i 19 - tiden og droppe siste duppen han har i 18 tiden.

Mellom 20 og 06-07, spiser han som regel to ganger, ca 24 og 3-4.

Han er fire mnd om en uke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...