April Love Skrevet 28. august 2012 #1 Del Skrevet 28. august 2012 Nettopp komt hjem fra ultralyd, er 8 uker+ og hjertet slo... merkelig nok, siden det forrige uke ikke viste noe, og jeg hadde blødninger, så jeg blir værende her alikevell gitt Kjempeglad! Ingen sæelige symtomer heller, og etter å ha vært syk alle 5 svangerskapene, så kansje jeg slipper unna med den evinnelige kvalmen og spyingen denne gangen, er bare minikvalm...' Jaja, er bare kjempeglad jeg nå, men ennå 4 uker igjen til det magiske 12 uker... Ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
møffins Skrevet 28. august 2012 #2 Del Skrevet 28. august 2012 Åhhh!! SÅ bra!!! NÅ ble jeg kjempe glad!! ;D Gratulerer!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Love Skrevet 28. august 2012 Forfatter #3 Del Skrevet 28. august 2012 Tusen takk, jeg er glad og lettet jeg og! Takk for alle liker og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trikko Skrevet 29. august 2012 #4 Del Skrevet 29. august 2012 Å det var jammen koselig Å høre! Trodde du hadde forlatt oss, jeg... Krysser fingrene for en fortsatt happy ending for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
najaden Skrevet 31. august 2012 #5 Del Skrevet 31. august 2012 Så deilig å lese! Gratulerer med bankende hjerte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå