Gå til innhold

Da har jenta mi kommet=) <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da sjekker jeg ut av barnimagen, kanskje for alltid, da jeg nå har to vakre prinsesser. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

masse gratulerer :-) kose deg med de to nydelige prinsessene dine :)

Skrevet

Da sjekker jeg ut av barnimagen, kanskje for alltid, da jeg nå har to vakre prinsesser. :)

Gratulerer!!!

Hvor stor var hun? Kom hun til terminen? Fødselshistorie?:)

Skrevet

Terminen var 2.sept, og hun kom 24.august. :)) Har hele tiden trodd sykehus terminen har vært feil, og så ut som det stemte, for hun var 3800g og 51cm.

Var på modningsakupunktur på dagen den 23, vannet gikk på natta, og tre timer etter var hun ute. :) Gikk temmelig fort denne gangen. Gikk med murringer etter akupunkturen, men ikke noe mer enn jeg har gjort de siste ukene. Vl tro jeg var ganske moden fra før når jeg kom dit for å ta det. :) Helt herlig å være mamma til to små snupper. <3 Lykke til dere andre!! :))

Skrevet

Hørtes fantastisk ut:) min drømmefødsel;) ( føde før termin , av seg selv og så kjapt) :)))

Kos dere så mye!:)))

Skrevet

Gratulerer så mykje!

Skrevet

Tusen takk=) Ja i sammenligning med min første var dette en drømmefødsel. :) Min første tok 20 timer, stjernekikker og var temmelig hard. Denne gangen rakk jeg nesten ikke tenke og få med meg ting, før jeg hadde lillenurket i armene. :) Og gikk fortsatt ikke for fort, så gikk bra nedentil, lite sting bare. Helt utrolig!! :) Anbefaler virkelig de som får det til, å bevege seg mest mulig under fødselen. Sånn stor treningsball å sitte på, gjorde underverker! Men ville oppi senga igjen på slutten. :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...