Gå til innhold

flere vordene mammaer som er "godt voksne"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann. lurte på om det var flere jenter/kvinner/damer her som er "godt voksne" ??? Er 38 og venter nr 2.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det spørs hva du legger i godt voksen, men jeg er 32 :) noen vil vel mene jeg er godt voksen, mens andre vil mene jeg er "i min beste alder" :) venter nr 2 i april..

Skrevet

Jeg er 37 og blitt 38 når nr 3 melder sin ankomst om alt går fint.

Skrevet

Hei:) Titter innom fra 2-tri.

Jeg er 36 og venter nr 5. Har 2 snart voksne barn fra før og venter mitt 3 barn med min nye mann på 2,5 år ved fødsel. Mannen er 48 og har og 2 voksne barn fra før. Kjempekos å få barn i litt voksen alder denne gangen selv om 3 barn innen 2,5 år blir ganske så tøft. (siste ikke planlagt). Men det skal nok gå helt fint:) Masse lykke til og gratulerer med svangerskapet. Selv er jeg 24+2 nå.

Skrevet

Godt voksen......tjaaaa er 35, 36 når mitt fjerde barn blir født :-) har 3 fra før på 14,15 og 17, dette blir mitt første barn med ny mann <3 vi har vært sammen i 5 år, han har ingen fra før.

Skrevet

Jeg er 37 og venter nr 3. Har tvillinger på 6 år fra før:-)

Skrevet

Jeg er 38 (blir 39 før barnet kommer) og venter nr 3 :-)

Skrevet

Jeg er 37 og venter mitt første barn. Mannen min har to fra før av,der den ene bor fast hos oss. Så barn er ikke ukjent,men å gå gravid er en ny og herlig opplevelse. Hadde vært ennå bedre hadde jeg slippi litt av kvalmen

Skrevet
Det spørs hva du legger i godt voksen, men jeg er 32 :) noen vil vel mene jeg er godt voksen, mens andre vil mene jeg er "i min beste alder" :) venter nr 2 i april..

nettopp derfor jeg skrev godt voksen med "" rundt. :) Når da i april?? Gratulerer BTW.

Skrevet
Jeg er 37 og blitt 38 når nr 3 melder sin ankomst om alt går fint.

Jeg var 38 da jeg fikk første. Han ble ett år for noen få dager siden. Det var den dagen vi fant ut at vi venter nr 2. Jeg vil akkurat ha fylt 39 når den lille spiren kommer.

Skrevet
Hei:) Titter innom fra 2-tri. Jeg er 36 og venter nr 5. Har 2 snart voksne barn fra før og venter mitt 3 barn med min nye mann på 2,5 år ved fødsel. Mannen er 48 og har og 2 voksne barn fra før. Kjempekos å få barn i litt voksen alder denne gangen selv om 3 barn innen 2,5 år blir ganske så tøft. (siste ikke planlagt). Men det skal nok gå helt fint:) Masse lykke til og gratulerer med svangerskapet. Selv er jeg 24+2 nå.

Jøjjesss, du er tøff. DET står det respekt av. Jeg grugleder meg til å ha to innenfor 18 mnd. 24+2, lykke. jeg har noen uker igjen før jeg skal "rope" det høyt. Men satser på at alt går bra. Lykke til til deg og. :)

Skrevet
Godt voksen......tjaaaa er 35, 36 når mitt fjerde barn blir født :-) har 3 fra før på 14,15 og 17, dette blir mitt første barn med ny mann <3 vi har vært sammen i 5 år, han har ingen fra før.

Så moro. Og lite tøff du er som begynner på "nytt" når de tre andre barna dine er tenåringer. DET har jeg respekt for.

Skrevet
Jeg er 37 og venter nr 3. Har tvillinger på 6 år fra før:-)

Så gøy. Gratulerer. :)

Skrevet

Fylte 40 denne uka og venter nummer to i starten av februar. Har ei lita som blir 4 rett før nummer to kommer.

Skrevet
39 og venter nr 6 jeg ;)

Jeg er akkurat tippa 39 når spiren melder sin ankomst. Nr 6?? ska sei. Hvor gamle er de 5 andre da om jeg kan spørre??

Skrevet
Fylte 40 denne uka og venter nummer to i starten av februar. Har ei lita som blir 4 rett før nummer to kommer.

Gratulerer med rundt tall. og med ankomst av spiren. Er så godt å se flere i min situasjon. Da jeg gikk høygravid med gutten så følte jeg meg "ensom" mtp alderen. Og barsel var jo ikke noe bedre da kona, ja kona til han jeg var trillepike for i MIN barndom lå på samme avdeling. :)

Skrevet
Jeg er 37 og venter mitt første barn. Mannen min har to fra før av,der den ene bor fast hos oss. Så barn er ikke ukjent,men å gå gravid er en ny og herlig opplevelse. Hadde vært ennå bedre hadde jeg slippi litt av kvalmen

Er det ikke vel. åååh har du fått kvalmen???? ikke gøy. Jeg slet med det da jeg ventet sønnen vår, og jeg var og da 37 da jeg gikk gravid med han. Jeg kan desverre ikke gi deg noe tips på kvalmen da jeg var så dårlig at jeg gikk ned 9 kg i beg av svangerskapet. Men masse lykke til. Det gir seg etterhvert. :/ Ikke at det er noe trøst når det står på som værst.

Skrevet
Jeg er 38 (blir 39 før barnet kommer) og venter nr 3 :-)

Samme som meg da mtp alder. Jeg venter jo som skrevet nr 2.

Skrevet
Jeg er 40 og venter min andre:-)

Gratulerer så mye. Godt å høre. og lykke til. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...