Anonym bruker Skrevet 28. august 2012 #1 Skrevet 28. august 2012 Ifølge reklamen får man pengene tilbake om man ikke får komplimenter for klærne. Er de egentlig klar over hvor mye de kommer til å tape på det? Jeg får aldri komplimenter, så om jeg bestiller klær der for 5000 kr, så får jeg de pengene tilbake?
lisareppen Skrevet 27. desember 2012 #2 Skrevet 27. desember 2012 Hei. Jeg jobber selv på Match Fashion, og tror kanskje dette her er forstått feil. På utvalgte plagg vi har, som det er merket Compliments på, har vi den ordningen at HVIS du ikke får noen til og si noe fint om det du har på deg, så kan du få tilbake pengene dine (altså, deponering på ett vis. man har som regel bare 3 dagers åpent kjøp, slik at man kan få tilbake pengene, men med dette gjelder det altså lenger) det betyr såklart at vi får tilbake pengene. Men det er en liten sikkerhet for mange antageligvis at de skal få mulighet til og få tilbake pengene. Alle liker jo å høre noe fint om det man har kjøpt seg! Men personlig, så syntes jeg det er litt unødvendig. Er jo ikke så mange som gidder og komme tilbake og levere klærne og få tilbake pengene KUN for at ingen har kommentert de. Da har man ikke mye tro på seg selv, vil jeg tro, desverre! Håper du fikk svar, hvor sent jeg enn svarer! Men butikken taper ingenting på det! Ha en god torsdagskveld videre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå