Gå til innhold

I dag er jeg verdens verste mor.. :(

Anbefalte innlegg

Været er greit nok, solgløtt og vind. Men jeg orker ikke gå ut med jenta mi, er helt utslitt etter legebesøk. Hun har ikke spurt om å få gå ut, sitter med lego og bøker på stuegulvet, sett en liten film, og hører nå på musikk. Fikk hjelpe til å lage middagen. Men ser at hun vil ut :( Skulle ønske jeg var trygg nok til å sende henne ut alene slik de andre i nabolaget gjør. Heldigvis er det ingen ute akkurat nå..

For ei tålmodig lita jente jeg har <3

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143966507-i-dag-er-jeg-verdens-verste-mor/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner meg igjen i det du sier! Har ei jente på snart 5 år som elsker være ute! De dagene jeg ikke orker blir det nok mye tv og kanskje en is som kompensasjon!

Men om det er en dag iblant går det jo fint, er du sliten ofte, få noen til ta henne med ut litt vel? :)

Annonse

Tusen takk for så fine svar dere skrev :) Det var en virkelig tøff dag. Er sykemeldt pga ikke svangerskaps relaterte plager, men de blir forsterket nå. 15 minutters gåtur krever 4 timer hvile, så det blir litt tungt i lengden.. :) Heldigvis kan hun leke med nabojenta en gang i blant når de er hjemme, det letter jo litt på samvittigheten det og :)

I så fall så finnes det 1000 vis av gravide, dårlige mødre her inne. Jeg har tom sovna i sofaen mens jeg leser bok til minsten.. ;( Hun er søt da og løfter øyet mitt opp... heldigvis har jeg to jenter som leker masse med seg selv, men har dårlig samvittighet hele tiden. Jeg jobber 100 prosent i barnehage og sliter meg ut hver dag.. klarer lage middag så er jeg ødelagt og bekkenet vondt.. DU ER IKKE ALENE: Det er hardt og gå gravid!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...