Jelandnr5?! Skrevet 28. august 2012 #1 Skrevet 28. august 2012 Da er jeg jammen gravid som jeg selv trodde tross en haug med nagative tester.. t o m hos legen. Tenkte jeg i sag skulle ta en ekstra test siden jeg fortsatt ikke hadde fått mensen og hadde planer om å ta en fest til helgen. Men jammen men var det et stot puss tegn... og digitale viste 2-3 uker... ikke med morgen urin da Leste det ikke var like sikkert da! Noen som har erfaringer med det? Så derfor hopper jeg inn hit og gleder meg så smått over et lite under som er på vei Har inne peiling på når terminen er da jeg tok siste pille 21 juli og aldri fikk mensen etter det
babysyk_74 Skrevet 28. august 2012 #2 Skrevet 28. august 2012 er en test positiv er det sikkert når som helst på døgnet:)
Jelandnr5?! Skrevet 28. august 2012 Forfatter #3 Skrevet 28. august 2012 Ja vet testen er sikker.. men hvor mange uker jeg er usikker på om stemmer helt siden det ikke var morgen urin. Står på pk at der skal man bruke morgen urin
babysyk_74 Skrevet 28. august 2012 #4 Skrevet 28. august 2012 det med uker på clearblue. digital tar jeg med en klype salt da mennesker produserer ulik mengde med HCG.
Jelandnr5?! Skrevet 28. august 2012 Forfatter #5 Skrevet 28. august 2012 Er det jeg også tenkte etter jeg leste litt om den.. vet jo jeg hadde VELDIG mensmurring første uka i aug, men bare negtvie tester og følte meg gravid. Så er såå usikker på hvor langt egentlig. Skjønner jeg produserer lite hcg i starten... Skal prøve morgen urin i morra så får man se om den viser likt el ikke
LilleFru Skrevet 29. august 2012 #6 Skrevet 29. august 2012 Hurra for deg! Selv testa jeg positivt to uker etter ikm, nettopp fordi EL var to uker senere. Dermed var jeg to uker kortere enn menstermin Så det kan jo hende at de negative testene har stemt, og at den nye nå er JIPPI-JAY-JEY!!! gratulerer så mye, uansett
LilleFru Skrevet 29. august 2012 #7 Skrevet 29. august 2012 Kanskje mensmurringen var EL? Kan det passe?
Annora Skrevet 29. august 2012 #8 Skrevet 29. august 2012 Alt er mulig. Men at du hadde det i begynnelsen av august og testet negativt i nær tid etterpå er helt normalt. Jeg hadde positiv EL og 3 dager etter ville lege ta en HCG prøve da det var en planlagt operasjon på meg. Denne var veldig så negativ, så det er fullt mulig å teste negativt i lange tider etter EL for nå er den veldig så positiv og operasjon er foreløpig utsatt. Masse gratulerer. Kjempemoro. Kos deg.
Jelandnr5?! Skrevet 29. august 2012 Forfatter #9 Skrevet 29. august 2012 Så godt å høre Blir tidlig UL på meg siden jeg ikke vet når termin er... så det blir spennende. BAre håper lille spire holder seg der for nå starter jeg å bli veldig glad og spent!
79kvinne Skrevet 29. august 2012 #10 Skrevet 29. august 2012 Gratulerer så masse håper den holder se der den skal være i laaaang tid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå