Gå til innhold

Sydentur i sept med kort flytur?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her inne som har vært på noen kjempefine steder i september som de vil anbefale videre? Gjerne kortest mulig flytur, skal isåfall ha med gutten min på 1,5 år.. og er jo gravid så.

Er det noen som har vært gravide i tyrkia? Hvordan har det vært?

Skrevet

Jeg lurer også på dette. Lurer på å dra siste uka i september, da er jeg ca. 30 uker på vei. Kroatia er jo relativt kort flytur. Henger meg på spørsmålet her :)

Skrevet

Var i tyrkia med toåringen nå i juli. Var da i uke 27-29. Funket helt supert. Ble mye bading og lite soling, da det var 45 grader. Men i september er det ikke så varmt der. Grei flytur og super service i landet. Og kjempe god mat! Men ta med bekreftelse fra legen på at du kan fly. Er kjempe opptatt av gravide der nede, så kan risikere å ikke få være med hjem om du mangler legeerklæring.

Skrevet

Jeg er på Gran Canaria nå, uke 33, helt supert! Har vært i Bulgaria og Spania i september før, og begge steder er nært og supre.... Kroatia er og bra! Var i Benalmadena mellom Malaga og Marbella på Costa del sol i fjor, og reiser gjerne tilbake. Kjempefint der:-) Likte også godt Sunny Beach i Bulgaria. September er utenfor skoleferien, og er mer barnefamiliested enn partysted da:-)

Skrevet

Jeg drar til Chios, en øy i Hellas, 8.sept. Da er jeg 19 uker. Mamma og søstern min er der ofte i september fordi det ikke er _så_ varmt, men likevel greit :)

Skrevet

Noen flyselskap nekter deg å gå ombord i flyet om du er "alt for gravid", sjekk opp dette før du bestiller noe i såfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...