Gå til innhold

HJELP ! Satt eggløsningssprøyten igår og..

Anbefalte innlegg

Skrevet

.. Nå kommer det slim på papiret. Har lest at man kan bruke fingrene også, for å sjekke om man har eggløsning, ( ekkelt, men) man tar litt slim mellom tommelen og pekefingeren, og hvis det er såpass seigt at det ikke slipper, så har man eggløsning. Jeg tok eggløsningssprøyten igår kveld 21.30 som jeg skulle, og har ikke tatt/ gjort noe idag, siden jeg skal ha uttak imorgen. Er dette normalt, eller har jeg fått eggløsning Nå? :-O

Det står jo at man skal sette sprøyten 36 timer før( noe som jeg gjorde og tok den etter klokkeslettet jeg har fått beskjed om)

Klinikken har ikke lengre telefon tid, så ingen mulighet for å kontakte dem. Håper virkelig ikke kroppen min har gjort noed umt nå, og at eggene holder seg der. Dette er min første gang, så er veldig nervøs..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde masse utflod etter el sprøyten. Er mye som skjer nedi der med all stimulering osv. Det går nok bra:-)

Skrevet

Vi som går på så mye rart kan få andre kroppslige reaksjoner enn hvermann, så det er nok ikke farlig, har ikke lest at eggene har løsna for tidlig med eggløsningssprøyta noen gang, går nok greit! :)

Skrevet

De har nok full kontroll på fertilitetsseksjonen, så det går nok bra :-)

Skrevet

ÅÅ Tusen takk for beroliggende svar jenter :)) Hva skulle jeg gjort uten dere? :)

Blir glad for flere erfaringer ogsÅ, jeg aner jo ikke hva som er vanlig siden jeg aldri har tatt denne sprøyten før, men da satser jeg pÅ at dette År bra, og prøver Å senke skuldrene litt :)

Skrevet

Det kan du gjøre, heldigvis er de som bestemmer alt for oss i den perioden der flink å vet hva de gjør! :) Lykke til med uttak i morgen! (?) :)

Skrevet

Tusen takk Ele :) Krysser alt for at de får ut noen egg denne gangen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...