Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen! Jeg er på rugedag 8 i dag, etter frys i naturlig syklus. Eneste av hormoner jeg har tatt er en eggl. sprøyte noen dager før innsett. Så i dag da jeg stod opp kom det rosa/lyserødt på papiret når jeg tørka meg. Ikke mer enn vanlig utflod, men jeg vet jo ikke enda hvordan dette utvikler seg. Kan det være festeblødning? Er det noen som har opplevd det samme? Blir veldig takknemlig for svar!:)

Fortsetter under...

jeg hadde noe jeg tror var festeblødning 5 dager etter uttak, bare litt sånn rosa på papiret som du skriver.. veldig vanskelig å svare på om det er det du har altså, er sikert forskjellig på naturlig syklus og stimulert også... men krysser fingre for deg :)

Har også hatt litt blødning fra 3.dag etter innsett. Fikk beskjed ifra legen i går at jeg måtte ikke få panikk for dette var veldig vanlig. Men er jo aldri kjekt allikevel. Har testdag førskommende torsdag, men tok en i dag som jammen var positiv!

Gratulerer så mye:):)

Det har ikke kommet mere, var nettopp på do og da var det ingenting på papiret!:D Så da tror jeg jammen meg dette var en festeblødning! <3 Skal ta test i morgen eller torsdag, kanskje for tidlig men:p

Annonse

Heihei! Ja har testet i dag! Mulig skyggestrek på billig stav, og meeeget svak positiv clear blue:) så må vel ta ny test før jeg vet sikkert! Brun utflod i dag, litt nervøs for det kjenner jeg.. Men det tyder jo på gammel blødning, så forhåpentligvis er det rester fra i går!

Annonse

Negativ billigtest i dag, rugedag 10. Har også fått menslignende blødning, så regner med dette forsøket var mislykket.. :/

Etter litt tårer og banning så ser jeg fram til å sette inn neste eskimoegg i septmeber. Heldigvis har jeg fortsatt 5 på frys:)

Negativ billigtest i dag, rugedag 10. Har også fått menslignende blødning, så regner med dette forsøket var mislykket.. :/ Etter litt tårer og banning så ser jeg fram til å sette inn neste eskimoegg i septmeber. Heldigvis har jeg fortsatt 5 på frys:)

åhhh...så dumt. Men rugedag 10 kan absolutt være for tidlig. Jeg fikk ikke positiv før dag 12. Har også hatt litt blødninger. Krysser fingrene for deg fortsatt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...