Anonym bruker Skrevet 28. august 2012 #1 Skrevet 28. august 2012 Jeg vil ta opp norsk og engelsk, men kan jeg melde meg opp når som helst? Vil ta sånn på internett. Hvor lang tid tar det og ta opp fag? Kan jeg bestemme tempoet selv? Og hvis jeg bruker en mnd på alt så er det liksom greit? Er i permisjon og kjeder meg, og vil forbedre karakterene ..
Anonym bruker Skrevet 28. august 2012 #2 Skrevet 28. august 2012 Og støtter lånekassen det? Noen som vil anbefale meg noen nettskoler jeg bør ta opp fagene?
Anonym bruker Skrevet 28. august 2012 #3 Skrevet 28. august 2012 Dette lurer jeg også på. Skulle gjerne forbedre meg i noen fag.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2012 #4 Skrevet 28. august 2012 En mnd på og forbedre karakterene?? Tror nok det vil ta noe lenger tid.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2012 #5 Skrevet 28. august 2012 Når det bare er to fag så kan det vel ikke ta så veldig lang tid vel? jeg vet jo ikke jeg, det var jo egentlig bare ett eksempel da. på tiden. Eller det sånn at jeg får oppgaven den og den dagen, og da blir det ikke mitt tempo?
rytme Skrevet 28. august 2012 #6 Skrevet 28. august 2012 Er det videregående det er snakk om? Jeg vet ikke om noen nettsted, men du kan jo bare kjøpe bøkene, melde deg som privatis og lese. Tror de har eksamener før jul og i mai ca. Det koster noen hundrelapper å ta eksamen som privatist. https://www.privatistweb.no/prweb/start.action?index=true
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå