Gå til innhold

Hvor mange dager igjen, tirsdag 28. august?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har 37 dager igjen til planlagt keisersnitt, 4. oktober.

Føles kjempesnodig å være aktiv her igjen, siden det er nesten 5 år siden sist. Så hei hei fra meg, og gleder meg til å bli bedre kjent!

3. trimester var det desidert koseligste forumet sist jeg gikk gravid <3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei fra meg også. Har 26 dager til termin!!! Førstemann kom kjapt og 14dager for tidlig...så her er bag'en pakket og hver dag er like spennende.

Lykke til!!

Skrevet

Hei hei!

Har 23 dager igjen :) Men jeg er ganske klar og ganske lei. Skal i samtale med sykehuset på mandag, spennende å se om det blir noe endringer; bli satt i gang eller ks.

Skrevet

36 dager igjen :)

Skrevet

0 dager igjen! Termin i dag altså :D men man vet jo aldri hvor lang tid det tar før noe begynner, er hvertfall nærmere enn noensinne ;)

Skrevet

67 dager igjen :) å i dag vasker jeg babyklær fra førstemann og nye babyklær til jenta i magen :) spent på å møte lille prinsessa vår <3

Skrevet

19 dager igjen!

Begynner å bli syyykt utålmodig... Tanken på at det kan være 10 dager ekstra er uutholdelig :(

Skrevet

7!!!Men regner med at det blir overtid:)

Skrevet

2 1/2 dag igjen til KS på fredag. Hjelpes meg så spennende!!

Skrevet

3 dager!! Har sett disse trådene før og syntes hele tide det aaaaldri ble min tur å skrive så små tall, men nå kan jeg gjøre det!:-)

Skrevet

Så heldige dere er! Jeg elsker å gå gravid, og tenker at det er litt vemodig at dette er desidert siste (men mest godt) jeg har 67 dger igen og syns det er lenge å vente!

Skrevet

4 dager på overtid! !!!!!!

Skrevet

66 dager igjen.. Men føler på meg at hun kommer før:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...