gggutt Skrevet 28. august 2012 #1 Skrevet 28. august 2012 Hei! Min 5 mnd. gamle baby har fått to fine søte små og farlige tenner. Han beit meg en gang tideligere, da skreik jeg til og han begynte og gråte og gjorde det ikke igjen på en hel uke! I dag måres da jeg amma han i halvørska så beit han til noe vannvittig, så jeg fikk et lite sår (som fortsatt kjennes), jeg skreik til igjen, fordi jeg kvakk sånn! Meeeen, denne gangen ler han bare, neste gang han ville ha bryst, så beit han til med en gang! Så... det jeg egentlig vil her, er og spørre om noen har tips til hvordan man får slutt på biting, eller hva man gjør, sier o.l.??
alenemammatil2 Skrevet 28. august 2012 #2 Skrevet 28. august 2012 Det jeg gjorde når min beit var å si nei det er ikke lov. Og vist han beit så tok jeg fra han puppen. Etter 5min så prøve med pupp igjen. Vist han beit da oxo så sa jeg det mamma får vondt, du må ikke bite. Så nektet jeg han puppen. I dag er han 10mnd og biter ikke. Og han har 4tenner og holder på å få flere. Vist han føler for å bite spytter han ut puppen og leter etter fingeren min for heller å bite på den.
lillenims Skrevet 28. august 2012 #3 Skrevet 28. august 2012 Denne artikkelen har noen tips: http://ammehjelpen.no/artikkel/21/Biting
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå