Gå til innhold

"Trakassering" av vaksinemotstanderes tråder...

Anbefalte innlegg

Hver gang noen forsøker å starte en tråd som viser til studier eller forskning eller ny viten rundt vaksiner som gir grunn til å stille spørsmål om sikkerheten rundt vaksiner er det en eller flere brukere her inne som konsekvent ødelegger trådene med å skifte tema i tråden.

De starter som regel alltid med å snakke om været eller mat.

Dette er noe de konsekvent gjør hver gang noen prøver å dra i gang en vaksinedebatt med informasjon med vaksineskeptisk materiale.

Og de er konsekvente i sitt forsøk på å latterliggjøre temaet.

Er dette noe bim/dib synes er akseptabelt? Er det akseptabelt for bim/dib at enkelte (flere!) brukere konsekvent sabotterer slike tråder??

I så fall vil jeg gjerne at dere skriver det her på siden.

Jeg forsøkte å klage på dette temaet en gang tidligere, ba uttrykkelig om at tråden IKKE burde slettes, men at enkeltinnleggene som dominerte tråden med totalt uvesentlige temaer burde slettes. Moderators reaksjon var å slette hele tråden. Er dette bim/dibs førende retningslinjer?

Legger til link til tråden starter av en annen bruker enn meg selv i dag:

http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/topic/143966306-bevis-pa-at-uvaksinerte-er-friskere-enn-vaksinerte/page__st__20__gopid__144496900#entry144496900

Ps - ikke jeg som startet denne tråden!

Fortsetter under...

Trakassering innebærer da ikke at vi er mange som mener det stikk motsatte av dere? Synes heller moderator burde skille ut hva som er holdbart av disse linkene dere legger ut som viser til det ene og andre!

Jeg har ingenting mot at andre mener noe annet meg. Jeg liker gode diskusjoner og jeg tar gjerne en faglig og saklig diskusjon om emnet. Å ødelegge alle muligheter for en saklig diskusjon ved Å sabottere alle sÅnne trÅder gÅr definitivt under trakassering siden det gjentar seg gang etter gang!

Heisann.

Godt poeng fra HI her. Det skal helt klart være lov å diskutere vaksiner her, uten at det skal bli usakliggjort av middagstips.

Jeg har derfor gått inn og slettet innleggene som ikke hører til debatten.

Takk for at du sier i fra. :)

Heisann. Godt poeng fra HI her. Det skal helt klart være lov å diskutere vaksiner her, uten at det skal bli usakliggjort av middagstips. Jeg har derfor gått inn og slettet innleggene som ikke hører til debatten. Takk for at du sier i fra. :)

Skrevet i dag, 00:19 #26

Noen som har lagd vannbakkels hjemme? Blir de like gode som de på deli de luca? Så nettopp en oppskrift på matprat.no og de hadde vansklighetsgrad to. Jaja, skader jo ikke å prøve.

Denne har du ikke slettet, den har vel heller ikke noe i tråden å gjøre

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...