Gå til innhold

Gode råd? eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Opplever dere at mødre,svigermødre og den eldre genradjon skal komme med gode råd som ble brukt for 30 år siden? Da tenker jeg på alt fra å gå gravid til å føde+ etter at barnet er født.

Jeg har fått så mye dårlige råd fra disse nå at jeg ikke stoler på dem i det hele tatt. Det er virkelig ikke oppdatert så jeg spør helseprsonell hvis jeg lurer på noe fremover ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mye skrivefeil her ser jeg ....jaja

Skrevet

Som hva da for eksempel? Ble nyskjerrig nå jeg. :)

Har ikke opplevd å få slike "velmenende" råd jeg.

Skrevet

Hahaha, ja :D Mamma lurte på sist, snart 7år siden om jeg hadde blitt barbert og gjort klar til fødselen..... Svigermor mener det ikke går å amme om du har hatt KS..... Må la barna gråte for å få de sultne nok.... Ikke kill barna, da begynner de å stamme!

Skrevet

huff ja.. værst er svigermor og min mormor.. huff, blir faktisk litt irritert også, for svigermor vet jo best.. men er jo 25år siden hun fødte, og hun er heller ikke en person som har interesse av å holde seg oppdatert..

Mormor, joda hun vil jo bare mitt beste, blir litt frustrert, men hun er jo tross alt en heelt annen generasjon en meg :P

Skrevet
Som hva da for eksempel? Ble nyskjerrig nå jeg. :) Har ikke opplevd å få slike "velmenende" råd jeg.

Som for eksempel at jeg ikke må strekke armene over hodet fordi det det er farlig for babyen, eller at rødvin er veldig bra for babyen.

Akupunktur er veldig farlig, og at babyer blir bortskjemte hvis de tas opp med en gang osv

Skrevet

Hehe, ja da må man sile ut hva man har tenkt å høre på. :)

Jeg har bare fått beskjed om å sove når baby sover, og evt gjøre det mest nødvendige av husarbeid når baby er våken og evt ha han i bæresele. Og hvis jeg får barn med kolikk har jeg fått beskjed om å flytte hjem til mamma! :D (Hadde selv kolikk til jeg var 8 mnd... Så hun har vel dårlige minner...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...