Gå til innhold

Noen flere med enorm(!!) appetitt...?

Anbefalte innlegg

Er andre gangs, og hadde det slik sist også. Veldig irriterende! Blir så fort sulten, og samtidig kvalm, så må liksom spise, ellers blir jeg skikkelig dårlig og kaster opp. Og frukt og slikt hjelper liksom ikke, må ha skikkelig mat, så kommer vel til å rase opp i vekt.. Stønn. De fleste kvalme går jo ikke så mye opp, men med denne oksehungeren er det vel ingen vei uten om.... Flere med samme skjebne....? ;-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143966260-noen-flere-med-enorm-appetitt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jupp, samme her. Hehehe. Er og andregangs, hadde det og sånn sist, men gikk ''bare'' opp 8 kg da, merkelige greier. Klarer ikke så mye mat om gangen men føler jeg spiser hele tiden. Hehehe. Må spise for kvalmen, men blir småkvalm av mat og.

Jeg og!

Husker ikke at det var sånn de andre gangene, men denne gangen er det helt ekstremt! Jeg blir ikke kvalm, men får en ekstrem hodepine om jeg ikke spiser med en gang jeg blir sulten. Tre-fire skiver til frokost, og like sulten en time etterpå. Blir sprøøø!

Håper bare det endrer seg i andre trimester..

Annonse

Samme her. Må ha mat minst hver halvannen time, så nødt til å pakke med meg 6-8 skiver på jobb. Rart at ingen har merket noe enda enda - men jobber stort sett bare med menn så der er jo også matinntake høyt. Gått opp litt men tar det med knusende ro (9 uker).Lite sukker sugen men må ha skikkelig mat, frukt utgår for å si det mildt;)

Føler at alt ting dreier seg om for tiden er hva jeg kan spise neste gang uten å bli dårlig.. Nå sitter keg og gleder meg villt til samboer kommer hjem og vi skal spise ostesmørbrød med ost og skinke.. Mmm!

For to timer siden spiste jeg ti salinas med pepperost og en haug druer.. Med en kopp te.. Får vann i munnen av å tenke på det og lurer allerede på når jeg kan spise det neste gang :) i morgen til lunch tenker jeg! Haha! Jeg er gal..

Prøver å finne mat jeg ikke blir dårlig av..

Og vet dere hva som frister mest?? En stor kveil mør og en boks rømme.. Og bare gnage løs.. Men det kan jeg jo ikke.. Sukk..

SÅ en som kjøpte mørsnacks og rømme på biæutiklen i dag og har tenkt på "ham" siden.. Fnis!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...