Gå til innhold

Noen som har opplevd dette?

Anbefalte innlegg

Jeg fikk to småblødninger mandag og tirsdag forrige uke. Så en stor blødning torsdagen - snakker mye blod. Samme skjedde fredag kveld. Har også noe blødning lørdag,søndag og idag.

Var hos fastlegen på fredag, og vi konkluderte med at dette var en SA. Så tok en HcG prøve og tok ny idag, for å se at det har ordnet seg selv.

MEN idag har jeg hatt metallsmak i munnen, murringer og litt ømme pupper (det ble borte onsdag før den store blødningen torsdag)

Så med instiktet mitt, valgte jeg å ta en CB digital, og der sto det Gravid 3+. Kroppen lever av å forvirre meg

Nå venter svar på 2 HcG prøver onsdag el torsdag....

Kan jeg fortsatt være gravid tro, el er bare ikke alt ute av kroppen... Jammen mye man skal få å tenke på

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143966257-noen-som-har-opplevd-dette/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg vet av noen som har hatt mange styrtblødninger med og uten magesmerter de første mnd av svangerskapet sitt, og som det har gått bra med. flere ganger på en uke. hun sitter nå med ei tuppe på 4 mnd nå :)

spent på hcg svaret ditt :) håper det stiger ;)

Jeg blødde friskt og rødt i fire dager helt i begynnelsen av dette svangerskapet. Omtrent lik de tyngste dagene med mensen + at jeg spottet i flere dager. Var sikker på at jeg hadde mistet/hatt en kjemisk - men jeg er sannerlig ennå gravid!

Jeg krysser fingrene for at du får gode nyheter når HCG resultatet kommer!

Endret av najaden

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...