Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Dere som bruker pergo - hvor sterk kur går dere på og må dere inn til oppfølgingsultralyd ved eggløsning for å sjekke at dere ikke har blitt overstimulert?

Sist gang jeg ble gravid måtte jeg det på dobbelkur, men nå har jeg fått resept på dobbelt kur og fikk beskjed at ingen oppfølging var nødvendig. Er dette normalt?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143966231-pergo-sp%C3%B8rsm%C3%A5l/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åhhh... gratulerer sÅ mye!!!

Ja, vi har sÅ vidt begynt prøvingen pÅ nr. 2 nÅ. Tok enkel kur forrige pp, men da fikk jeg ikke eggløsning, har pausemÅned nÅ og egentlig ingen forventninger, og sÅ lurer jeg da pÅ Å ta dobbel kur neste pp. Her er gutten vÅr akkurat fylt 2 År sÅ hadde vært koselig med en til snart :)

Fin alder med 19 mnd mellom dine :) Da fÅr de sikkert masse glede av hverandre :)

Annonse

Hei:) Titter innom fra 3.tri. Jeg ble gravid på andre enkle pergokur. Fikk også beskjed om at det ikke var nødvendig med oppfølging underveis (annet enn blodprøver dag 21). Vell, i dag er jeg 30 uker på vei med en liten jente OG en liten gutt, så ble nok litt overstimulert gitt;) Så om du e redd for å få mer enn en i slengen så bør du be om ultralyd før eggløsning.

Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...