Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Faller tempen dagen før mensen kommer, eller kan den falle før det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hos meg husker jeg at tempen falt rundt 10-11 DPO dersom mensen kom - når jeg ble gravid falt den ikke, men steg ytterligere et hakk.

Skrevet

hos meg har den falt drastisk den dagen mensen kom. Den kan ha gått litt ned i forkant, men faller gjerne med 0,5 grader - minst - den dagen tanta kommer. I den PPen jeg ble gravid, falt den kraftig på dag 5 etter el, men hoppet opp igjen neste dag.

Skrevet

Målte temp nå i kveld, og da var den lavere enn i dag tidlig. Pleier til vanlig å ha høyere temp om kvelden enn morgenen. Ser dårlig ut denne pp. Men jeg må si at jeg heller vil ha negativ test enn enda en kjemisk.

Vi får nå se, er enda noen dager igjen. Og klaffer det ikke så er ikke tidlig junibaby å forakte heller :D

Skrevet

Trodde man måtte måle temp med en gang man sto opp om morgenen - før man har gjort noen ting jeg?

Skrevet

Man skal tempe på morgenen, og det er den eneste tempen man skal ta hensyn til. Hva temperaturen er på kvelden, skal man se bort fra.

Skrevet

Ja jeg temper med en gang jeg våkner. Tok bare på kvelden for moro skyld. Trodde den skulle være høyere på kvelden.. regnet derfor med at temp sank i dag, noe den gjorde, men kun 0,1 grad.

Skrevet

Hvis jeg glemmer å tempe før jeg reiser meg opp av sengen og så legger meg ned igjen blir tempen helt feil, så du må nok måle med en gang ja!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...