Gå til innhold

Trist å Lei....

Anbefalte innlegg

Vi har nå prøvd å bli gravide i et år, men ingenting skjer. Vi var begge klar over at dette kunne ta tid men tror ingen av oss hadde forventet ett helt år uten positiv test.... Kjenner nå at det er ekstra skuffende når det virker som om alle andre blir gravide men ikke vi. Bare siste uka har vi fått vite at to vennepar av oss venter barn til våren, vil jo så gjerne bli glad på deres vegne men kjenner bare en enda større skuffelse over det vi ikke får og når jeg kommer for meg selv er jeg bare lei meg.

Selvfølgelig vet jeg at et år ikke er lang tid og at mange av dere har prøvd mye lengre, men for oss er det lenge.

Vil egentlig ikke noe med innlegget, bare få ut litt av tankene mine....

Lykke til alle sammen:D

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143966206-trist-%C3%A5-lei/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har nå prøvd å bli gravide i et år, men ingenting skjer. Vi var begge klar over at dette kunne ta tid men tror ingen av oss hadde forventet ett helt år uten positiv test.... Kjenner nå at det er ekstra skuffende når det virker som om alle andre blir gravide men ikke vi. Bare siste uka har vi fått vite at to vennepar av oss venter barn til våren, vil jo så gjerne bli glad på deres vegne men kjenner bare en enda større skuffelse over det vi ikke får og når jeg kommer for meg selv er jeg bare lei meg.

Selvfølgelig vet jeg at et år ikke er lang tid og at mange av dere har prøvd mye lengre, men for oss er det lenge.

Vil egentlig ikke noe med innlegget, bare få ut litt av tankene mine....

Lykke til alle sammen:D

Kjenner meg så igjen.. Vi har prøvd 1 år vi og, og ingenting har skjedd. Venner rundt oss blir gravide, og kjenner at jeg nesten blir litt trist inni meg. Skulle jo ønske det var oss!

Nå har vi begynt med Pergotime-kurer, så venter i spenning om testen er positiv i slutten av mnd.

Masse videre lykke til dere :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...