JPG2011 Skrevet 27. august 2012 #1 Skrevet 27. august 2012 Fant ikke på en bedre overskrift. :-) Tenkte jeg skulle prøve å lage mat som kan fryses ned og puttes rett i matbokser om morgenen. Eneste jeg kommer på er hjemmelagede kjøttboller/kaker. Kan jeg fryse ned ostebiter f.eks? Takker for forslag. :-)
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 27. august 2012 #2 Skrevet 27. august 2012 brødskiver, så hiv bare på et par salamiskiver/skinke eller smør på noe på det fryste brødet når du legger skivene i boksen. fiskekaker, lasagne, pai/quiche, kjøttkaker, kjøttboller, fiskepudding
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 27. august 2012 #3 Skrevet 27. august 2012 brødskiver, så hiv bare på et par salamiskiver/skinke eller smør på noe på det fryste brødet når du legger skivene i boksen. fiskekaker, lasagne, pai/quiche, kjøttkaker, kjøttboller, fiskepudding Var dette jeg kom p¨å i farten, men håper du får mange svar så kan jeg bli inspirert:)
Anonym bruker Skrevet 27. august 2012 #5 Skrevet 27. august 2012 Pizzasnurrer, matmuffins, kanskje grove vafler?
Oppnedx2 Skrevet 27. august 2012 #6 Skrevet 27. august 2012 Frokostlapper! (søk på god morgen norge frokostlapper)
Mamman til 2 Skrevet 29. september 2012 #8 Skrevet 29. september 2012 Grove vafler, omelett i muffinsform, lapper/sveler, pizzasnurrer, eller kanskje frosne bær. Man kan også fryse smoothie eller yoghurt og de fungerer som kjøleelement i tillegg www.going.no/mattips.asp har mange tips og oppskrifter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå