Gå til innhold

Noen som har opplevd dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk to småblødninger mandag og tirsdag forrige uke. Så en stor blødning torsdagen - snakker mye blod. Samme skjedde fredag kveld. Har også noe blødning lørdag,søndag og idag.

Var hos fastlegen på fredag, og vi konkluderte med at dette var en SA. Så tok en HcG prøve og tok ny idag, for å se at det har ordnet seg selv.

MEN idag har jeg hatt metallsmak i munnen, murringer og litt ømme pupper (det ble borte onsdag før den store blødningen torsdag)

Så med instiktet mitt, valgte jeg å ta en CB digital, og der sto det Gravid 3+. Kroppen lever av å forvirre meg :P

Nå venter svar på 2 HcG prøver onsdag el torsdag....

Kan jeg fortsatt være gravid tro, el er bare ikke alt ute av kroppen... Jammen mye man skal få å tenke på :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har ikke erfaring, men krysser fingrene for deg :) lover jo bra med den positive testen?? :)

Skrevet

Takk monkey :)

Vet ikke helt hva jeg tenker/håper el tror :P Hehe ikke greit

Skrevet

Det kunne vært en tvilling som ikke var klar for verden?

Skrevet

Kanskje det , Tussi..

Skrevet

ÅÅÅ, hÅper dette gÅr bra. Godt tegn med den positive testen :) Hvor langt skal du være pÅ vei i nÅ? SÅ fort hjertet skal ha begynt Å slÅ mÅ du komme deg pÅ tidlig ul sÅ du fÅr vite sikkert.

Skrevet

Skal i tilfelle være 6+2 nå

Skrevet

Oi! Krysser fingrene!! Har du fått svar på prøvene?? :)

Skrevet

Får de i morgen el torsdag.. Spent, men har på en måte innsett at "løpet er kjørt" .. så bonus hvis dette går!

Skrevet

Håper i det lengste, det hadde jo vært fantastisk! :) Men skjønner du ser det som en bonus, masse lykke til!! :)

Skrevet

Tenker på deg og hååååper for deg!!!!

Skrevet

Har du hørt noe? Håper virkelig det går bra nå :)

Skrevet

Håper du får svaret i dag, Håper! (Litt forvirrende setninger når jeg bruker nicket ditt... :P) Og at det er akkurat det svare vi håper på! :)

Skrevet

:) :) så koslig dere husker på meg!

pos blodprøver-bra stigning! UL på sykehuset fredag :) :)

Skrevet

Så fantastisk håper!! :) Og så bra at du får ul! Masse lykke til, fortsetter å krysse fingrene for at det lille hjertet banker og har det bra :)

Skrevet

Dette kommer til å gå bra:) Du har de nok tøft nå men du får igjen me mye kjærlighet på nyåret:):):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...