Gå til innhold

Milepæl :) 100 dager igjen!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Så heldig dere er! Her føles det som om verden har stått stille siden jeg oppdaget at jeg ble gravid, men heldigvis har det gått 117 allerede! Kommer seg!! Gleder meg til det er min tur å ha mindre enn 100 dager igjen!! :)

En liten titt fra 3.trimester.

Det går ganske fort egentlig men etterhvert går tiden mer og mer tregere for man tenker bare på den dagen når fødselen skal skje og endelig kan se lille gullet sitt.

Er i uke 33 og begynner å miste tålmodigheten nå..

En liten titt fra 3.trimester.

Det går ganske fort egentlig men etterhvert går tiden mer og mer tregere for man tenker bare på den dagen når fødselen skal skje og endelig kan se lille gullet sitt.

Er i uke 33 og begynner å miste tålmodigheten nå..

Skjønner deg godt. Jeger 26+2 i dag og føler tiden går såå tregt. Gleder meg sånn til og møte min lille jente <3

Har heldigvis en storby ferie og se fram til om ca 2 uker. Ellers venter jeg på 5.desember!!! :)

Annonse

En liten titt fra 3.trimester. Det går ganske fort egentlig men etterhvert går tiden mer og mer tregere for man tenker bare på den dagen når fødselen skal skje og endelig kan se lille gullet sitt. Er i uke 33 og begynner å miste tålmodigheten nå..
Skjønner deg godt. Jeger 26+2 i dag og føler tiden går såå tregt. Gleder meg sånn til og møte min lille jente <3 Har heldigvis en storby ferie og se fram til om ca 2 uker. Ellers venter jeg på 5.desember!!! :)

Jeg er nok 100% sykmeldt fram til permisjonen starter så har ikke så mye å gjøre på om dagene. Er litt på skole men er ikke så mye å gjøre der heller siden jeg må gå året opp likevel neste år.

Så da sitter jeg til vanlig i sofaen og ser tv og er på dataen, siden jeg har fått forbud mot tunge løft og husarbeid :(

Blir godt å komme seg litt bort tenker jeg, var selv på ferietur i 25 uke. Var deilig og kunne slappe av og kose deg :)

En liten titt fra 3.trimester. Det går ganske fort egentlig men etterhvert går tiden mer og mer tregere for man tenker bare på den dagen når fødselen skal skje og endelig kan se lille gullet sitt. Er i uke 33 og begynner å miste tålmodigheten nå..
Skjønner deg godt. Jeger 26+2 i dag og føler tiden går såå tregt. Gleder meg sånn til og møte min lille jente <3 Har heldigvis en storby ferie og se fram til om ca 2 uker. Ellers venter jeg på 5.desember!!! :)

Jeg er nok 100% sykmeldt fram til permisjonen starter så har ikke så mye å gjøre på om dagene. Er litt på skole men er ikke så mye å gjøre der heller siden jeg må gå året opp likevel neste år.

Så da sitter jeg til vanlig i sofaen og ser tv og er på dataen, siden jeg har fått forbud mot tunge løft og husarbeid :(

Blir godt å komme seg litt bort tenker jeg, var selv på ferietur i 25 uke. Var deilig og kunne slappe av og kose deg :)

Ja, da kan fort tiden stå litt stille. Er sykmeldt selv også nå pga bekkenløsning og depresjon, så venter på både fysio og terapi hos psykolog. Så da går det veldig opp og ned. Kan bli lange dager. Men gleder meg vertfall til en liten ferie tur :)

Jeg er nok 100% sykmeldt fram til permisjonen starter så har ikke så mye å gjøre på om dagene. Er litt på skole men er ikke så mye å gjøre der heller siden jeg må gå året opp likevel neste år. Så da sitter jeg til vanlig i sofaen og ser tv og er på dataen, siden jeg har fått forbud mot tunge løft og husarbeid :( Blir godt å komme seg litt bort tenker jeg, var selv på ferietur i 25 uke. Var deilig og kunne slappe av og kose deg :)
Ja, da kan fort tiden stå litt stille. Er sykmeldt selv også nå pga bekkenløsning og depresjon, så venter på både fysio og terapi hos psykolog. Så da går det veldig opp og ned. Kan bli lange dager. Men gleder meg vertfall til en liten ferie tur :)

Godt med en avkobling. Håper alt vil gå bra med fysio og hos psykologen :) Bra at du får den hjelpen du trenger :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...