Sirimor! Skrevet 27. august 2012 #1 Skrevet 27. august 2012 Aah. Har helt dilla! Har vurdert å stjele istbitemaskinen de har på mc donalds da jeg er innom der 2-3 ganger om dagen for å få en kopp med knuste isbiter. Må innrømme at jeg er veldig glad for at det kunn er isbiter og ikke sjokolade jeg har dilla på. Det er sikkert ikke helt bra for tennene å tygge så mye isbiter om dagen, men klarer altså ikke tanken på en dag uten! Flere som har dilla på isbiter? Eller andre ting kanskje? :-p
YumYum2 Skrevet 27. august 2012 #2 Skrevet 27. august 2012 Ironisk nok sitter jeg med et glass med isbiter, litt vann og en skje nå Haha artig å høre at det er flere! Spiser en sånn pose man kjøper på 2 dager. Så siden jeg slutta å røyke har jeg brukt det budsjettet på isbiter. Ble heller ikke så ille å jobbe etter vi fikk isbitmaskin på jobben
LaBellaBella Skrevet 27. august 2012 #3 Skrevet 27. august 2012 Her går det også med store mengder isbiter Genialt med kjøleskap med isbitmaskin
kvinnen88 Skrevet 27. august 2012 #4 Skrevet 27. august 2012 har også isbiter i vannet mitt hver dag! Knall godt å tygge de ) namnam.. hehe... merkelige lyster vi kan få når vi er gravide..
MammaTilToTette + spire Skrevet 27. august 2012 #5 Skrevet 27. august 2012 Dette er mitt 3.svangerskap, og hatt ekstremt dilla på isbiter i de alle! Spiser enorme mengder hver dag, men har jo godteridilla i tillegg også så kiloene har virkelig satt seg!
Scarlette Skrevet 27. august 2012 #6 Skrevet 27. august 2012 Her ble isbiter en avhengighet,nesten som røyk. Koste meg med de, og gledet meg til å slappe av med ett glass isbiter..
anonym91 Skrevet 27. august 2012 #7 Skrevet 27. august 2012 venter nr 2. og begge gangene har isbiter blitt en favoritt hvertfall 3 trimester
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå