Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Gratulerer Plinka. Det må være en herlig følelse. Bestilte nettopp tidlig UL for 11.okt. Er da i uke 11+1. Med tanke på at du var 9+6, og babyen allerede var såå velutviklet, må jeg si spenningen steg noen hakk nå... Dagene går så sakte for tiden .. Skal du til noen flere UL utenom den vanlige?!

Ja, det er virkelig en ubeskrivelig følelse. Svevde resten av dagen, og svever litt enda :)

Spennende med UL 11+1, da får du sikkert se noen fine bilder av den lille. Lykke til :)

Jeg har ingen planer om flere UL før den ordinære nå, men gleder meg til å høre hjertelyd hos jordmor etterhvert. Det er også fantastisk :) Mye å glede oss til :)

Ja, det var for tidlig å se kjønn. Ca 8 uker til ordinær ul, håper vi får vite det da :) Spennende om spådommen din slår til Løvemusen :)

Litt lettet over at det bare var en. Det var "noe" mer der, det kunne enten være en tvilling som ga opp veldig tidlig, eller bare en liten blodansamlig. Umulig å vite, og det tenker vi heller ikke noe på :) Lykkelige over den ene vi får :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...