Lillimilli Skrevet 15. september 2012 #51 Skrevet 15. september 2012 (endret) Tal en venn til rette i hemmelighet, men ros ham overfor andre. ______________________________________ Enhver kan føle med enn venn i motgang, men bare en edel natur føler med ham i medgang. Endret 15. september 2012 av Lillimilli
Anonym bruker Skrevet 15. september 2012 #52 Skrevet 15. september 2012 There's always a little truth behind every "just kidding". A little knowledge behind every "I don't know" A little emotion behind every "I don't care" And a little pain behind every "it's okay
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 15. september 2012 #53 Skrevet 15. september 2012 En vakker dame uten vett er som en gullring i et grisetryne. Arbeidet adler mannen. Den er faktisk fra Bibelen Den med grisetrynet altså.
blåbæret Skrevet 15. september 2012 #54 Skrevet 15. september 2012 Kjærligheten kan få helt alminnelige øyeblikk til å stråle ♥ Kjærlighet er ikke kjærlighet før du gir den fra deg ♥ Noen ganger må man være fra hverandre, for å forstå at man hører sammen ♥ å møte mennesker er som å være på skattejakt, iblant finner man dyrebare verdier som vokser i takst ettersom tiden går. Andre ganger er det rett og slett bare uekte. Noen mennesker kommer inn i livet ditt og blåser deg over ende, andre forlater deg når det blåser som verst. Men noen kommer som en rolig sommervind. Smyger seg rundt deg som et deilig teppe. De kan være borte i lange tider, men kommer alltid tilbake. Ta vare på disse menneskene. Det er de som får deg gjennom alle stormene...♥
Sjokoladefantomet Skrevet 18. september 2012 #55 Skrevet 18. september 2012 LIFE IS NOT COMPLICATED ~ WE ARE COMPLICATED! When we stop doing the wrong things and start doing the right things, life is simple.
januarbaby012 Skrevet 18. september 2012 #56 Skrevet 18. september 2012 Never go back into an old love, no matter how strong it is, because its like reading a book over and over again when you already know how it ends. Når Gud løser ikke problemene dine. Har HAN tro på DINE muligheter og feridgheter
Anonym bruker Skrevet 18. september 2012 #57 Skrevet 18. september 2012 Du får meg tilbake slik du sier at jeg er. Det vil helst gå godt
Versailles Skrevet 18. september 2012 #58 Skrevet 18. september 2012 "Det beste du kan gi dine barn, er to foreldre som elsker hverandre." Dette lever jeg etter.
Planleggendemamma Skrevet 25. september 2012 #60 Skrevet 25. september 2012 Some are born great, some achieve greatness and some have greatness thrusted upon them. To live is to suffer, but to survive is to find a meaning in all the suffering. "Hvordan staver man kjærlighet?" spurte nasse nøff ole brum, ole brum svarte, "man staver ikke kjærlighet, man føler den". When life gives you lemons, make lemonade.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2012 #61 Skrevet 25. september 2012 Alkohol løser kanskje ingen problemer men, det gjør søren meg ikke melk heller.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2012 #62 Skrevet 19. oktober 2012 Livet er som en kommende. Skuff på skuff. Neida... Tenk så glad du hadde blitt om du mistet alt du har og så fikk det tilbake!! :-) Den liker jeg..
ROFL Skrevet 19. oktober 2012 #63 Skrevet 19. oktober 2012 -"Gjør mot andre som du vil at andre skal gjøre mot deg." Det er min favoritt .
LanzaroteJenta Skrevet 19. oktober 2012 #64 Skrevet 19. oktober 2012 "You are never to old to set another goal, or to dream a new dream!" C.S Lewis "Man skal ikke plage andre. Man skal være grei og snill, og forøvrig kan man gjøre hva man vil.." Kardemommeloven
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå